Aiotko äänestää?
Kommentit (8)
raideliikenteen lisäämisen, tiiviin town house-rakentamisen ja tietullien puolesta :-)
Teille jotka ette äänestä:
eikö teitä kiinnosta
kunnan veroprosentti, neuvoloiden ja terveysasemien määrä tai jonotilanne tai tuleeko asuinalueellenne päiväkotia, koulua, kirjastoa, metsikön tilalle kerrostaloja, aluetta halkova autotie..
Mutta näin äitiyslomalla olen kauhukseni saanut huomata, että passiivisimpia ovat juuri nämä hiekkalaatikon reunalla notkuvat naiset. Olen suorastaan järkyttynyt siitä määrästä, joka on ilmoittanut että ei aio äänestää eikä ole koskaan äänestänytkään.
Työelämässä tällaista ei ole tullut eteen näin voimakkaana. Outoa.
Itse olen aktiivi, VAIKKA olen äiti ja VAIKKA lapset ovat minulle tärkeintä maailmassa. Jotkut mammat käy virkkaamassa ja minä kokouksissa.
Ehdokkaana nyt kolmatta kertaa kunnallisvaaleissa (ja takana kaksi kautta valtuustossa)
On henkistä laiskuutta jättää äänestämättä.
Ne on mitä on, riippumatta siitä, äänestänkö vai en. Olen huomannut, että asioihin en pysty millään tavalla vaikuttamaan, en edes äänestämällä.
Ihan ystävällisessä mielessä sanon tämän.
Valtuutetut ne oikeasti sen vikan leiman näihin juttuihin laittaa. Ja jos siellä istuu 52 kpl eläkeiässä olevia ukkoja, ei niitä todellakaan kiinnosta kamalasti lapsiperheiden asiat.
Ei ne päätökset mistään taivaasta tipu...
-ehdokas
Ja tähän mennessä olen äänestänyt joka ikisessä vaalissa. Mulla vain on mennyt usko, koska valtuustossa päätetään myös sellaisista asioista, joihin minä en ole koskaan ketään valtuuttanut. Ja näin ei tule jatkossa käymään ainakaan minun valtuuttamana. Siksi en äänestä. Kukaan ei mun päätäni tässä asiassa käännä.
ei ymmärrä.
ps. kävin äänestämässä, itseäni