Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YÖÖKK!! Jaloissa kasvaa mustia karvoja, ihan kuin miehillä...

Vierailija
28.08.2007 |

Lähinnä nilkoissa niitä mustia ja jalkapöydän päällä hiukan kiharoitakin mustia karvoja. Siis kuin miehillä! Millä saan ne pois?? Siis ikuisesti. Auttaako nyppiminen juurineen mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa varpaissakin! Ajelen ne partahöylällä. Sitten on sänkiset varpaat (ja jalat, ihan sinne ylös asti).

Vierailija
2/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavaa huomata että meitä on muitakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini totesi joskus nilkkakarvoistani (talvella, kun en ollut pariin kuukauteen ajellut) että jalkani ovat karvaisemmat kuin isälläni. Kiitos kannustuksesta äiti.

Vierailija
4/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerta sattuu jonkin verran, tavaksi tultua ei edes ajattele kipua enää..

Vierailija
5/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä onnellisia, jotka sheivailee vaan sääristä. :( Muakin kiinnostais jokin ikipoistokeino,vähä työlästä tää ainainen sheivailu. Ja sänki on inha.

Vierailija
6/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi niitä pitkiä ei ihan valtavasti ole, että pystyy ne nyppimällä poistamaan.

Vierailija
7/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis vahaan liki kaikki kohdat navasta alaspäin. Ja mustaa on karva. Oon kyllä täällä parikin kertaa naureskellut, kuinka muka bikiniraja pysyy siisteimpän nyppimällä. Täytyy kyllä olla vain murto-osa mun karvoista, että pystyy kohtuullisessa ajassa nyppimään siistiksi. Moni ei varmasti pysty edes kuvittelemaan kuinka karvainen nainen voi olla.