Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko rahka " parempi" vaihtoehto kun jugurtti?

Vierailija
28.08.2007 |

Onko jugurtissa NIIIN paljon enemmän sokeria vai miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehosekottimella juomaa: maustamatonta jugurttia, hedelmää (esim. banaani, persikka, mansikka jne jne) +maitoo ja vähän sokeria

Vierailija
2/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkassa sen sijaan ei ole koskaan juuri lainkaan rasvaa, sen sijaan jogurteissa rasvan määrä vaihtelee ja rasvattomassa jogurtissa taitaa aina olla jotain lisäaineita - tässä mielessä rahka olisi parempi vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerma +maitorahka +" mauste" =rahka

Vierailija
4/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole kermaa eikä sokeria.

Vierailija
5/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi tehdä niin että siihen lisää pelkkiä marjoja tai niin että siihen lisää kermaa ja marjoja.......

Vierailija
6/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kai sitä kermaa sinne rahkaan laittaa kuin korkeintaan juhlajälkiruokiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fun Light-mehulla. Vadelma oma suosikkini.



Itse olen tehnyt niin jo kauan. Lisäksi voi laittaa marjoja, jos haluaa.



Ja on sokeritonta (itse en kavahda rasvaa, joten siksi mieluiten syön kreikkalaisia jogurtteja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän