Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvakuume tekee tepposia

28.08.2007 |

Mulla on kai jonkin sorttinen valeraskaus ihan vauvakuumeen tuskasta!

Eli menkkojen ois pitänyt alkaa eilen, ei alkanut ja testi nega. Huonoo oloo jatkunut viikon (niinku ois raskauspahoinvointii, joku kerto odotus puolella et viikko sit ei olis ollu kyl viel raskauspahoinvointii!). Tissit arat (niinku myös ennen menkkoja). Menkka jomotusta mahassa ja selässä (niinku esikoisesta oli alkurakaudesta). Vessassa pitää laukata ihan yhtenään (tää on varmaan puhtaasti sitä luulotautii).

Sitte ku oon täällä ihan uunona lueskellu juttui esim jostai ovislimoista, mistä en oo ikinä ennen kuullutkaa nii alan ajatella jo omiani ja kehitteleen teorioita... niinku eilen, housuihin oikeen lorahteli oikeen limasta ja kirkasta valkovuotoo nii sehän ois voinu olla sitä ovisvastaavaa. No älkää naurako! No sitten vähän verran sekstailtiin siinä illalla ja tänää on ollu paikat ku saharassa, ei limasta tietookaa, ELI jos se hedelmöistys tapahtuki nyt vasta ja siks ei se testi näyttänyt vielä positiivista!

Okei kenenkään ei tartte kertoo mulle millon ne limat oikeesti menee! Jos tästä projektista tulee pitkä matka nii en haluu enää kehitellä näitä ajatuksia joka kuukausi... nyt vaa naurattaa itteä kun en oikeesti TIEDÄ noista asioista mitään.

Mehän joka tapauksessa kai yritetään tätä pikkukakkosta ajatuksen voimalla, eli seksiihän siihen ei tarvita... meillä sitä nyt ei ainakaa mitenkää kehuttavasti ole ollut...ööö kolme kertaa kuukauden sisällä et aika hyvä osumatarkkuus saa olla että tärppäis!

Ihanaa syksyn odotusta ja sulosia vauva-ajatuksia kaikille!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tehdä juuri minkälaisia tepposia tahansa, menkat myöhästyy ja kaikki oireet löytyy... Vaikka sitten ei olekaan raskaana... Ihmisen mielellä on niin voimakas vaikutus näihin hormooni juttuihin.

Vierailija
2/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tossa ihan alussa oli toi mun stoori ja noi mun kehittelemät oireet.

Noh siis ne menkat alko viikon myöhässä ja kestivät vaan sen puoltoista päivää. Tekeekö oma mieli nyt tänki? Eli kun ajattelee oikeen kovasti sitä miten pettynyt on jne nii ne menkat tyyliin loppuu kesken?!

Raskaustesti oli eilen nega.

Olisko ny taika mennä tarkastukseen et kaikki on ookoo. Mä taidan olla yks kärsimättömimmistä odotujksen odottajista... ainakin tuntuu siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla