Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muut äidit yleensäkin ehditte suihkuun?

Vierailija
28.08.2007 |

Minun kaksi lastani, 3,5- ja n. 2-vuotiaat, tuhoavat siinä ajassa toisensa ja koko kodin!

T. Toisen ketjun rangaistusleiri-äiti

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien hiukset eivät rasvoitu yön aikana julkaisukelvottomiksi, joten iltasuihkun jälkeenkin voi lähteä ihmisten ilmoille.

Mutta ymmärrettävästi asiasta tulee mutkikkaampi, jos samalle äidille kasaantuu rasvoittuvat hiukset ja villit lapset.

Vierailija
22/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käynyt suihkussa koko äitiysloman aikana.

Hiukka alkaa haisemaan jo.

Vauva 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallinen aamuhetki laitan kahvin tippumaan ja menen suihkuun. Vasta kun olen aamutoimenei tehnyt herätän lapset.

Vierailija
24/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en ole käynyt suihkussa koko äitiysloman aikana.

Hiukka alkaa haisemaan jo.

Vauva 7kk

Kyllä mulla on onneksi asiat oikeastaan aika hyvin.

-ap

Vierailija
25/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorin, 1,5 -vuotias, on hereillä, tällään sen syöttötuoliin ja otan mukaan kylppäriin. Ehkä leipäpala käteen. Jos isommat hereillä, vahtivat he aika hyvin toinen toistaan. Aika usein mies on vielä silloin kotona, joten perään katsojia riittää.

Mulle tämä oli ongelma, kun lapsia oli vain yksi. Aina tähtäsin nukkuma-aikaan ja usein kävi niin, että kun sampoot päässä, huuto alkoi.

Vierailija
26/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat voi odottaa suihkutilan toisella puolella vuoroaan kun käyn ensin suihkussa vauvan ja taaperon kanssa. Sitten vauva sitteriin ja pesen hiukseni, minä ja taapero pois ja isommat pesulle. Helppoa. Nou probleem.

Vierailija
27/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA jos joskus tarvitsee käydä aamulla, käyn ennen kuin lapset herää tai sitten otan mukaan tai keksin heille tekemistä siksi aikaa (kuopus tosin nyt 1v. ja ei voi jättää hetkeksikään valvomatta)

Vierailija
28/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku kokenut äiti aikoinaan neuvoi, että aamulla ekaksi hoidat itsesi kuntoon ja sitten aloitat vasta muut puuhastelut... Joten joka aamu olen saanut käydä rauhassa suihkussa ja laitettua itseni kuntoon...

Toisen neuvo oli, että mene illalla samaan aikaan nukkumaan kun lapset, niin ei väsytä aamulla. Tätäkin neuvoa olen noudattanut aika ajoin. Ja jos en ihan kirjaimellisesti noudata, niin sittenkään en siis jää kukkumaan pitkäksi aikaa lasten mentyä nukkumaan. Niin saan sitten aamulla rauhassa puuhastella vähän aikaa ennen kuin muut heräävät.

Kiitoksia vain vinkeistä!

Vierailija
29/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se pitää tehdä heti kun vauva on herännyt, niin jaksaa suihkun ajan justiinsa istua sitterissä.. :)

Eli onnistuisiko ap:n herätä hiukan aikaisemmin kuin muut lapset? Tiedän, että olisi mukava nukkua niin pitkään kuin lapsetkin, mutta minusta on ihanan rauhallinen hetki aamulla kun toiset nukkuvat. Ja suihkussa rapisee sitten loputkin unenpöpperöt suihkukaivoon ja on virkeänä taas uuteen päivään vaikka takana olisikin vain muutama tunti yöunta! ;)

Vierailija
30/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en uskaltais jättää lapselle syötävää, kun pelkään, että lapsi tukehtuu ruokaan, jos en ole paikalla.

jaksamista kaikille, joilla yöunet vähissä ja suihkukäynnit kortilla!

t: minä, jolla lapsi kasvanut jo isommaksi ja uusi ei yrityksestä huolimatta ole saanut alkuaan.

Vierailija
31/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset käyvät vieläkin joka aamu suihkussa, vaikka eivät enää äidin kanssa käykään.