Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muut äidit yleensäkin ehditte suihkuun?

Vierailija
28.08.2007 |

Minun kaksi lastani, 3,5- ja n. 2-vuotiaat, tuhoavat siinä ajassa toisensa ja koko kodin!

T. Toisen ketjun rangaistusleiri-äiti

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin yksinhuoltajaksi kuopuksen ollessa 3kk vanha. Aina olen suihkuun päässyt.

Vierailija
2/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jäin yksinhuoltajaksi kuopuksen ollessa 3kk vanha. Aina olen suihkuun päässyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan ollessa ihan pieni, saatoin ottaa hänet sitterissä mukaan kylppäriin. Mutta muuten likat ovat olleet keskenään. Kyllähän nuo toisinaan nujakoivat, mutta hyvin on selvitty tähän asti näinkin. Nyt ovat 4v ja 6v.

3,5v ymmärtää jo aika paljon, eikö voi laittaa piirtämään siksi aikaa tms?

Vierailija
4/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten äiti suihkuun aikaa max. 5min! Yleensä juuri herättyään lapset eivät ole niin villillä tuulella.

Vierailija
5/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset onneksi tykkäävät leikkiä vesileikkejä: vettä vateihin ja lelut perään. Mutta joskus käyn yksinkin ja jätän lapset videoiden ääreen. Ja sitten sydän kurkussa käyn suihkussa pikaisesti, ja pelkään, että onko pienempi vielä hengissä. Lapset 1 ja 3 vuotta.

Vierailija
6/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkivät todennäköisesti legoilla kokoajan... mielipuuhaa heillä

Vierailija
7/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihtyisi hommissaan kyllä suihkuni ajan (Vaikka ulko-ovet ym- täytyisikin laittaa säppiin, ja jääkaapistakin saattaisi kadota jotain...), vaan kun tuo 2-vuotias ei keskity kauaa sitten mihinkään, eikä myöskään halua päästää minua näköpiiristä kauaksi aikaa. Saa sitten isommankin mukaan hölmöilyyn...

Vierailija:

Vauvan ollessa ihan pieni, saatoin ottaa hänet sitterissä mukaan kylppäriin. Mutta muuten likat ovat olleet keskenään. Kyllähän nuo toisinaan nujakoivat, mutta hyvin on selvitty tähän asti näinkin. Nyt ovat 4v ja 6v.

3,5v ymmärtää jo aika paljon, eikö voi laittaa piirtämään siksi aikaa tms?

Vierailija
8/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo haitat kasvamaan hyötyjä suuremmiksi...

Vierailija
9/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei olisi tullut mitään. Nykyään käyn iltaisin ihan rauhassa kun lapset nukkuu.

Vierailija
10/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa teillä villejä lapsia! Itse olen käynyt joka aamu suihkussa, nyt lapset 1,5v ja 4v. Video vaan pyörimään ja hyvin menee. Aikaisemmin otin kuopuksen mukaan sitteriin/syöttötuoliin

Vierailija
11/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onpa teillä villejä lapsia! Itse olen käynyt joka aamu suihkussa, nyt lapset 1,5v ja 4v. Video vaan pyörimään ja hyvin menee. Aikaisemmin otin kuopuksen mukaan sitteriin/syöttötuoliin

ap

Vierailija
12/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kolme, ja 8vee jo katsoo pienempien perään, mutta yleensä jäävät leikkimään.

Vierailija
13/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) yksin: lapset katsoo dvd:tä. saa olla kaikki puoli tuntia suihkussa rauhassa.

B) yhdessä: lapset leikkii vannassa leluilla sen aikaa kun itse peseydyn ja sitten pesen lapset.

Vierailija
14/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aamuisin, jos pitää käydä suihkussa saatan ottaa lapset mukaan. He voivat läärätä vedellä samaan aikaan kun itse peseydyn. Tulevat lapsetkin suihkutettua samalla.

Vierailija
15/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että pulikoivat ammeessa ja leikkivät siinä, mutta kun lapsia ei voi pestä niin usein, kun ovat atoopikkoja... :/

Ja illalla jos käyn, hiukset ovat aamuun mennessä taas ihan entisenlaiset...

ap

Vierailija
16/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpevät hienosti. Tai toisen päiväuniaikaan käyn. Tai illalla. Joskus on aina rauhallinen hetki jolloin ehtii pikasuihkuun. Kyllä se järjestyy.

Joskus on toki oikein paha päivä, lapset kipeitä tai erityisen rauhattomia, mutta se on vaan se päivä se. Syömiset, ulkoilut, huomio hoidettu hyvin?

Vierailija
17/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vesi tee pahaa! Saippuaa ei tarvi kyllä käyttää usein.

Rasvaa vaan jos saippualla pesee. Vesihän on hyväksi, se puhdistaa ja ylimääräiset vanhat rasvat myös liukenee.

Vierailija
18/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kylpevät hienosti. Tai toisen päiväuniaikaan käyn. Tai illalla. Joskus on aina rauhallinen hetki jolloin ehtii pikasuihkuun. Kyllä se järjestyy.

Joskus on toki oikein paha päivä, lapset kipeitä tai erityisen rauhattomia, mutta se on vaan se päivä se. Syömiset, ulkoilut, huomio hoidettu hyvin?

Vierailija
19/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nelikuista ja vajaa 2-vuotiasta voi jättää kaksin 5 minuutiksi. Vähintään toisen pitää nukkua. Jos on aamulla kiire lähtö jonnekin, niin illalla on käytävä, vaikka hiukset onkin sitten tuhannen pahasti aamulla pystyssä.

Vierailija
20/31 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan vaan kiinnostaa, miten muut hoitavat asian. Ja lapsia kun on niin erilaisia. Huoh.

ap