Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliittivoiteet raskauden aikana

Vierailija
20.10.2008 |

Sorry, äsken lähti tottumattomalta liian aikaisin :(

Turhamainen kysymys: Ovatko selluliittivoiteet todella kiellettyjä raskauden aikana? Ja miksi, jos näin on? Olen kolmannella kuulla, ja jo nyt on tullut enemmän selluliittia reisiin kuin aikaisemmin ja muutenkin on tosi turvonnut olo... Naisellinen turhamaisuus nostaa päätään! Olisi kiva, jos joku asiaa oikeasti tunteva vastaisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti on läskiä ja läski ei katoa rasvalla.

Vierailija
2/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat vilkastuttaa verenkiertoa ja aiheuttaa vaikka mitä! Yleensäkin kannattaa pysyä suhteellisen luomuna; kaikki mitä syöt, juot ja imeuytät itseesi menee vauvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suositella käytettäväksi raskauden aikana. Raskaus muuttaa väkisinkin kehoasi joten nyt on vaan asia koitettava hyvääksyä. Sen tiedän, että raskauden aikana tosin voi käyttää Clarinsi Huile Tonic-öljyä, joka ehkäisee raskausarpia. Se on myös kevyesti kiinteyttävä. Ja nyt kun joku sanoo, että arvet tulee jos on tullakseen niin joo totta, mutta kyllä niitä ainakin voi yrittää ehkäistä. Itsellä suuri taipumus arpiin ja ekan lapsen kohdalla käytin öljyä alusta asti aamuin illoin koko raskauden ajan ja reilusti, arpia ei tullut toisen kohdalla käytin myös, mutta loppuvaiheessa iski lorvikatarri ja en enää jaksanut ja tuli muutama arpi. Öljy on aika voimakkaan tuoksuista. Mutta varsinaiset selluvoiteet jättäisin 9kk jemmaan ja katselet sitten imetyksen päätyttyä, mitä asialle pitäisi tehdä=)

t: kosmetologi

Vierailija
4/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan eritavalla kuin ilman raskautta.

Liiku sen verran kun tuntuu hyvältä, syö monipuolisesti ja terveellisesti, lisää rehuja ja täysjyvätuotteita.

Vältä kovia rasvoja ja ylimääräsiä sokereita.

Sitten lapsen syntymän jälkeen imetyksen ohella lisäät liikuntaa, niin alkaa tilanne korjaantumaan.

Odotusaikana on parempi vaan totutella, että muutoksia tulee myös kroppaan.

Turvotusta pystyt osittain hallitsemaan reilulla veden juonnilla, suolan ja hiilihapon välttämisellä ja kevyellä liikunnalla.

Tsemppiä niin henkiseen kuin fyysiseenkin kasvuun;)

Selluliitti rasvat on täyttä bullshittiä.

Niitä on tutkittu vaikka kuin paljon ja aina samoin tuloksin. Kevenee vaan lompsa.

Niissä voi olla myös sikiölle haitallisia aineita, joten skippaa ne suosiolla..

Vierailija
5/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noita Clarinsin öljyjä olis oikein tarkoitus käyttää? Minä sijoitin sellaiseen, mutta käyttämättä on jäänyt, kun minulla ei ole aikaa odotella peseytymisen jälkeen tuntia että öljy imeytyisi edes vähän. Ne tahraavat vaatteet kun eivät imeydy.

Vierailija
6/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä juurikaan tahrannut ja kauaa en tosin odotellutkaan... heitin vaan aina suihkun jälkeen vatsaan ja aika pian laitoin paidan päälle. Ainakaan vaatteisiin ei mitään pysyvää/näkyvää tullut/jäänyt.

T: se kosmetologi

Vierailija
7/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim olviiviöljyä, rypsiöljyä yms...

Vierailija
8/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse mistään kysellyt raskausaikana, mutta en uskaltanut käyttää selluliittivoidetta raskaudenaikana. En käytä sitä vieläkään nyt kun imetän. Mulla ollu käytössä Lorealin selluvoide. Siitä oli joskus juttua Hesarissa, että vaik on halpismerkki, niin todella tehoaa ja jopa paremmin kuin monet kalliimmat merkit. Ihan tieteellistä näyttöä oli löydetty. Mä suosittelen raskaudenaikaisen selluliitin torjuntaan reipasta kävelyä raittiissa ulkoilmassa, niin beibesikin saa happea!:)

Vierailija
9/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan öljyjä voi lutrata ehkäistäkseen raskausarpia. Yksi hyvä ja edullinen on apteekista saatava Ceridal.

(Sorry, tää öljykeskustelu kun on ihan ap:n kysymyksen vierestä.)

Vierailija
10/10 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin ihan sallittua. Tai ala sauvakävellä. Sekin tehoaa. Myös uinti on hyvä. Noi rasvoilla läträämiset ei kyllä auta selluliittiin lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän