Saako pelkosektion oikeasti? Miten? Kertokaa!
Itse haluan mielummin sektion, kun edellinen synnytys pilasi pimperon ihan totaalisesti.
Jos eivät meinaa sektiota muuten antaa, niin haluan hakeutua pelkosektioon sitten.
Kommentit (9)
Vierailija:
Mulla on kolme lasta ja ei mun pimppa oo yhtään piloilla. Mitäs sulle sitten kävi?
Sitten, kun täytät sitä kaavaketta ennen synnytystä (joka lähetetään sairaalaan), niin kirjoitat myös siihen sen, että haluat sektion. Mutta ensisijaisesti neuvolasta nyt kyselet.
Tiedätpähän sitten miltä tuntuu olla todella kipeä ja leikattu (puoli metriä leikkaushaavaa sisälläsi). Voit sitten lopettaa tuon sektioitujen kivun vähättelyn.
Ja kyllä, olen synnyttänyt alakautta ja revennyt pahasti. Mutta olen kokenut myös sektion, jossa vatsalihaksetkin jouduttiin poikkasemaan. Eipä ollut naurun asia. Ei.
totaalisen pilalle mennyttä pimpsaa, jota ei voi edes korjata.
Vierailija:
Tiedätpähän sitten miltä tuntuu olla todella kipeä ja leikattu (puoli metriä leikkaushaavaa sisälläsi). Voit sitten lopettaa tuon sektioitujen kivun vähättelyn.
Ja kyllä, olen synnyttänyt alakautta ja revennyt pahasti. Mutta olen kokenut myös sektion, jossa vatsalihaksetkin jouduttiin poikkasemaan. Eipä ollut naurun asia. Ei.
mutta ekassa ultrassa kävi jo ilmi, että odotinkin kaksosia. Pelkosektioksi kait se merkittiin, vaikka molemmat olivatkin perätilassa. Ja siis minulla on nyt jo kahdet kaksoset, molemmat leikattu enkä itse ainakaan ole ikinä ihmeemmin kärsinyt. Että voi siitä sektiostakin helpolla selvitä, ilman suurempia kipuja.
Ja jos se kerran on nytkin palautunut sen verran, että pelkäät sen menevän taas pilalle ja pilaavan nautintosi (jota siis ilmeisesti saat yhdynnässä), niin palaudut varmasti toisenkin kerran.
Vierailija:
Ja jos se kerran on nytkin palautunut sen verran, että pelkäät sen menevän taas pilalle ja pilaavan nautintosi (jota siis ilmeisesti saat yhdynnässä), niin palaudut varmasti toisenkin kerran.
Mulla on kolme lasta ja ei mun pimppa oo yhtään piloilla. Mitäs sulle sitten kävi?