Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli rv 30 olevat

27.08.2007 |

Moi,

En nyt kysy tätä ollenkaan itseni puolesta vaan veljeni vaimon joka on nyt 32 viikolla. Tuliskohan sillä torstaina 33 viikkoa täyteen, en nyt ihan varma siitä ole.

Mutta nyt tänään kun mä niillä kävin ni sillä oli maha laskeutunu tosi radikaalisti siihen verrattuna mitä se on nyt ollu.

Eli maha on laskeutunu ihan lähtökuoppiin kun sitä katseltiin.

Kaks viikkoa sitten tällä mammalla oli kivuliaita suppareita mutta ne nyt onneksi loppu muutaman tunnin jälkeen. Nyt viikonloppuna oli sille sitten tullu taas se tunne että kohta alkaa supisteleen, hän oli asettunu sohvalle maate ja hieronu mahaa niin se oli sitten menny ohi.

Mutta mulla tuli itellä vaan mieleen että sillon kun mä synnytin ni mulla laskeutu maha n. viikkoa ennen.

Että missä vaiheessa se maha voi laskeutua ja onko se nyt " normaalia" näillä viikoilla että se laskeutuu?

Kun vauvan liikkeetkin tuntuu kuulemma ihan erinlaisilta kun ennen, että joko se on sitten lähtökuoppiinsa siellä asettunu.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa edes jotain suuntaa antaa..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskeutuivat juuri noilla viikoilla. Molemmilla pää kasvoi lantioluiden välissä loppuajan. Lääkärikäynneillä ja tarkastuksissa (kävin esikoisesta lievän rask.myrkytyksen takia loppuviikoilla muutaman kerran sen rv.36 synnytystapa-arvion lisäksi, ja kuopuksesta lapsivesiepäilyn takia) sekä lääkärit että kätilöt ihmettelivät että miten pystyn liikkumaan tai istumaan kun lapsen pää on jo alhaalla (paikat tietenkin kiinni). Hyvin pystyin, en muuten edes tuntenut, muutakuin jos itse alakautta kokeilin, lapsen kallo tuntui siellä.

Kummatkin syntyivät yliaikaisina, että ei ollut merkitystä raskauden kestoon.

Nyt odottelen koska kolmonen laskeutuu, nyt rv 31+2.

t. Doris

Vierailija
2/2 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkäristä on nyt... pari(?) viikkoa aikaa. lääkäri sano että toi vauvan alhainen sijainti provosoi supisteluja ja muitakin vaivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla