Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli toivottomasta ihastuksesta?

Vierailija
20.10.2008 |

Tunnen löytäneeni sielunkumppanin, kaikki on vaivatonta ja "tuttua" tämän miehen kanssa. Tunnen että myös hän välittää minusta kovasti. Ongelma on, että olemme molemmat perheellisiä. Mitään ei ole lausuttu ääneen, mutta silmät ovat kertoneet kaiken. Nyt pitäisi päästä tästä yli, sillä en aio hajottaa perhettäni, vaikka mieheni ja minun välillä ei juuri mitään enää pitkään aikaan ole ollutkaan. Haluaisin saada samanlaisen yhteyden omaan mieheeni, mutta en usko että se tulee koskaan onnistumaan, sillä senkaltaista ei välillämme ole ikinä ollut. En koskaan tiennyt tällaista henkistä yhteyttä olevankaan. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap,

Tapasin puolitoista vuotta sitten miehen, joka vei jalat alta. Pitkässä (yli 20 v) liitossani ei ollut koskaan tapahtunut mitään vastaavaa, vaikka pikkuihastuksia olikin ollut. Se hormonimyrsky oli jotain käsittämätöntä. En syönyt, en nukkunut. Mutta se myrsky laantuu ajan kanssa. Edelleen tämän miehen kanssa kipinöi ja katseet kertovat kaikenlaista. Ikävä on kova, jos emme tapaa vähään aikaan. En tiedä mihin tämä johtaa vai johtaako mihinkään. Ainakin kunnioitamme toistemme sitoumuksia niin, ettei suhdetta varsinaisesti ole edistetty. Mutta olen onnellinen, että olen saanut tavata tämän ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi