Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on törkeintä mitä treffikaveri on sanonut/tehnyt treffeillä? OnVuodatus

Vierailija
27.08.2007 |

Tapasin nk. sokkotreffeillä erään kaukaa arvostamani SuurenAjattelijan, jonka ajatuksia vastaan olen peilannut jo vuosia omia ajatuksiani... Sain viimein tilaisuuteni ja tapasin suuren Idolini, mutta hän aloitti kähmimisen jo tervehdyshalauksen aikana. Puristeli rintojani ja tokaisi: " Katsotaanpa kun puristan sinun tisujasi, vingutko kuin koiran purulelu" ...

Otin luonnollisesti jalat alleni...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tää pistää miettiin millanen sä olet?!

Vierailija
2/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla joskus ollut vähän samanlainen kohtalo, minä olisin kiinnostunut Suuren Ajattelijan mielipiteestä ja häntä kiinnosti vain rintamukseni ja pepani. Me bimbothan emme näemmä muuhun kelpaa, opiskelijaPOJAT hän kyllä otti todesta. Kauneudesta ja seksikkyydestä on joskus vaan haittaa kun muut ei tajua että on siellä aivotkin jossain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olit ap kauko röyhkän kanssa reffeillä

Vierailija
4/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tavallisena tallaajana itseäni olen pitänyt, romantikko tosin.

Vierailija
5/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ne proffat ja filosofitkin

Vierailija
6/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen aiheutti henkisen kriisin itselleni, sillä niin suuri pudotus todellisuuteen oli. T:Ap

Vierailija
7/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri Ajattelija koskaan missään ollut kiinnostunut muusta kuin naisten tisseistä tai perseestä? Jos jätetään antiikin homoajattelijat huomiotta.

Vierailija
8/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kirjojen aiheena ei olekaan naiset.

Miehet ovat erittäin hyviä lokeroimaan tai jakamaan toimintaansa tässä suhteessa.

Vierailija
9/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään puolustele kyseistä tapausta, mutta noin yleisemmin ajateltuna: ihmisiähän ne " suuret ajattelijatkin" ovat ja seksi kiinnostaa heitä siinä missä muitakin. Tuskin aina jaksavat jauhaa pelkkää filosofiaakaan. Silti käytöstavat pitäisi toki olla.

Itse aina toivon, ettei tarvitsisi lähemmin koskaan tavata ns. " idoleitani" , vois olla juuri liian karu pudotus todellisuuteen.

Vierailija
10/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kuvitella, että joku oikeasti sanoisi vaikka minulle jotain tuollaista, mutten voi!

Vierailija
11/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on kyllästynyt tyrkkyihin naisiin, jotka tekevät itseään tykö suurine ajatuksineen. Ehkä häntä ei kiinnosta oikeasti näissä naisissa mikään, paitsi tietysti seksi. Ottaa sitten sen vähäisen ilon irti, minkä saa (jos saa).

Vierailija
12/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuna pitämäni vanhempi opiskelija olikin aivan törkeä öykkäri.

Vierailija
13/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme keskustelleet ihan arkisistakin asioista. Hän itse ehdotti tapaamista (en olisi itse tohtinut) ja innokkaana tartuin tilaisuuteen tavata hänet. Minulla oli omat romanttiset haaveeni hänen suhteensa, mutta pidin ne haaveet omana tietonani. Hän oli autolla liikenteessä, joten oletan hänen olleen ihan selvinpäin, vaikka käytös olisi antanut muuta ymmärtää. Loin hänestä mielikuvan hänen kirjoitustensa ja keskusteluidemme välityksellä. Hän on lisäksi huomattavasti iäkkäämpi kuin minä.

T:Ap

Vierailija
14/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että täällä moni on sitä mieltä, että naisen olisi pitänyt jotenkin " aavistaa" , että mies on hirveä paskiainen sikaniska. Taas tätä, että mitäs se mies käytökselleen voi, kyllähän naisen pitäisi tietää. Vituttaa tuommoinen.

Kelatkaa nyt oikeasti, toisesta saa muuten fiksun kuvan, kyllähän sellaiseen ihastuu. Ja sitten olisi jotenkin naisen homma ymmärtää etukäteen, että saattaahan se käyttäytyä huonosti, ainahan ne miehet perseessä roikkuu.

Miksi ihmeessä mieheltä on huono ja ala-arvoinen käytös hyväksyttävää? Tämä on se sama ilmiö, että " ei se meidän isä muista pakata kuravaatteita, vaikka kuinka olisi kuraista" . Hyysätkää vaan, saatte hyysätä loppuelämänne.

Vierailija
15/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempaa ikäluokkaa, en niinkään ihmettele. Ei vanha jaksa olla niin vakava ja korrekti tällasissa, menee vähän impulssien mukaan.

Toinen vaihtoehto tietysti on, että on oikeasti törkeä sika öykkäri.

Vierailija
16/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen mies haluaisi tehdä juuri noin tietäen käyttäytyvänsä huonosti. Se on miehen käsitys vapautuneesta käytöksestä.

Vierailija
17/17 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Puristeli rintojani ja tokaisi: " Katsotaanpa kun puristan sinun tisujasi, vingutko kuin koiran purulelu" ...

Otin luonnollisesti jalat alleni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi