Lue keskustelun säännöt.
Taas aikuiset ryöväävät lastenlaulut.
27.08.2007 |
Se jukka-poika on kyllä tarkoittanut laulunsa lapsille, ei aikuisille.
Lapsena on hyvä olla PIKKUSEN pläski.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla