Lue keskustelun säännöt.
Ma olen aina luullut etta sosiaalityosta valmistuneet menevat kaytannon sosiaalityohon esim projekteihin, sosiaalitoimistoon jne ja sosiaalipolitiikasta valmistuneet johtotehtaviin
19.07.2007 |
Nyt sitten luin netistä että esim sosiaalijohtajaksi on pätevä sosiaalityöntekijä. Siis mihin menevät töihin sosiaalipolitiikkaa pääaineenaan lukeneet, tietääkö joku
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sivuaineena, yrityksen taloustiede ja sosiaalityö (eli saan sosiaalityöntekijän pätevyyden). Sosiaalipolitiikka pääaineena valmistuneet voivat sijoittua laajasti kunnan ja valtion palvelukseen, lisäksi kyllä he voivat toimia sosiaalipuolen projektitöissä. Heillä ei kuitenkaan ole sosiaalityöntekijän pätevyyttä esim. toimia aikuis- tai lastensuojelun sosiaalityöntekijöinä.