Mäkkärissä nähtyä!
Eräs nainen, yhtä leveä kuin pitkäkin, söi KOLME (3) BicMac-ateriaa sekä McFlurryn! Olen aivan järkyttynyt.
Kommentit (31)
Mulle on parhaimillaan mennyt alas bigMc-ateria, 6nuggettia kastikkeella, tuplajuusto ja sundae!
Painan 54 ja olen 162cm!!
olet kuitenkin vastikään syönyt=)
Ihan oikeassa siis varmasti olet. Minulla on masennus, ja sain siihen lääkkeen (mirtazapin) joka sekoittaa aivot jotenkin ettei sitä kylläisyyden tunnetta tule. Aika harvinainen oire, olen ymmärtänyt. Silloin tuli nuo lisäkilot, ennen sitä olin ihan normaalipainoinen. Sen jälkeen on kilot pysyneet paikoillaan, en ole siis edes yrittänyt laihduttaa (jaksanut/viitsinyt/whatever). Nyt vain pelottaa kun on taas sellainen " lihottava" lääke pistetty päälle. Pelottaa.
Syön määrällisesti vähän, mutta väärin. Ja lihon todella helposti.
vaikka olen nykyään lihonut niin en siltikään pysty syömään kerralla paljoa, nopeasti aivot viestittää, että maha täynnä.
Voi jumankekka: maailmassa elää muunlaisiakin ihmisiä kuin SINÄ.
Jos SINÄ et pysty syömään tai SINÄ et ymmärrä, niin SO WHAT??
Ihan järkkyä, millaista kyyläilyä ja vielä sitten kommentointia jotkut jaksavat harrastaa.
mitä olette mieltä meihestäni: hän syö aina hesessä Mega-aterian ja kerroshampurilaisen/megahampurilaisen...
eikä ole edes lihava.
eihän noilla lähde edes nälkä. itse olen 48 kiloinen ja syön kerrosaterian tuosta vain. ymmärrän, jos joku syö kaksi tai kolme, onhan niissä kaloreita, mutta ei ne nälkää vie, ainakaan kauaksi aikaa.
Vierailija:
olet kuitenkin vastikään syönyt=)
Se että on läski, ei tarkoita välttämättä sitä että ahmisi jatkuvasti ruokaa; kyllä siihen lihomiseen riittää ihan se, että syö vaikka muuten suhtkoht normaalisti, mutta syö vaikka joka päivä jäätelöä/suklaata. Näin siis kävi minulle, kilot tuli hitaasti mutta varmasti kun en osannut lopettaa ajoissa (enkä ole osannut vieläkään!).
Kolmessa ateriassa siis kolmen päivän... Miettikää sitä!
Aina olen ollut ihan normaalipainoinen. Oli pakko syödä kun oli niin halpaa ja hyvää, söin noi jenkeissä lomamatkalla.