Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Aalto-vaasilla tehdään?? Nyt on meilläkin sellainen..

Vierailija
27.08.2007 |

En ole ikinä tajunnut noita, mutta nyt kun saatiin häälahjaksi pitää kai alkaa tajuamaan. Onko niillä siis joku tarkoitus? Niin oudon mallinen että ei voi leikkokukkia laittaa, eikä ruokaa tarjota.. Mitä teillä niissä on vai onko ne vaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso kimppu pitäisi olla lyhytvartisia kukkia että ne nätisti tuohon hökötykseen saisi..

Ap

Vierailija
2/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tarkoitus on asua astiakaapin perimmäisessä nurkassa pölyttymässä, niin sitä on aina klassisesti säilytetty!

Harmi vaan että se on niin iso, että se vie aika ison tilan hyllystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenkin kimpun kukkia (esim. narsisseja) saa aseteltua siihen nätisti. Joulun aikaan pidän sitä joulukorttien säilytystelineenä. :) Mielikuvitusta vain peliin, jos vaasista muuten tykkää.

Vierailija
4/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi jopa laittaa esim. yhden orkideanoksan, mutta kauneimmillaan se minusta on, kun kukkia on vähän enemmän. Maljakko muotoilee kimpun, sitä ei siis ole tarkoitus sitoa. Kukkien ei tarvitse edes olla lyhytvartisia, vaan ainakin osa kimpusta voi olla pitkävartisia kukkia, jotka tulevat maljakkoon vinoon.

Vierailija
5/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietenkään kumppu ei saa olla sidottu, vaan vapaasti leviävä. Kimpun ei tarvitse olla iso, vaikka reipas kasa tulppaaneja näyttää kyllä hyvältä siinä. Pienemmän kimpun voi esim jättää kokonaan maljakon sisään, jolloin se näyttää aika tyylikkäältä.

Lisäksi minä olen tehnyt aaltovaasissa seuraavaa:

tarjonnut siitä pieniä piparkakkuja tai pikkuleipiä, käyttänyt sitä boolimaljana (isoa) käyttänyt sitä teesiivilän alustana (ihan pientä) tuikkukynttilänalustana (eri kokoisia ja eri määrällä kynttilöitä ja kasvattanut siinä rairuohoa ja vesihyasintteja. Ensi joulun syklaaminmukulat ajattelin myös panna kasvamaan veteen johonkin lasikippoon, on se sitten savoy-vasi tai joku muu.

Vierailija
6/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet saanut sen 160mm eli tulppaanimaljakon.

Vierailija
7/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisillä täytettynä) ja mukaan laitoimme kirjan, jossa esiteltiin aallon tuotantoa (myös tämän vaasin historia). Saimme kiitoskortin, jossa kiiteltiin kauniista kynätelineestä... Eli ehkä se on melkoisen vaikeata keksiä sille käyttöä. : )

Vierailija
8/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ulkomailla asuessani olen vihdoin nähnyt sen kauneuden. Melkein 40-vuotiaaksi piti vanheta, että sellaisen hankin. Minulla se on toistaiseksi ollut vain koristeena.

Vierailija
9/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia pieniä koristekiviä.

Vierailija
10/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pienet matalat kipot on ihan kivoja, mutta ne vaasit... Onneksi meille ei ole sellaista siunaantunut. Olen kovasti yrittänyt tehdä mielipiteeni tiedetyksi, ettei vain tulisikaan.

Vierailija
11/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taideteollisessa museossa helsingissä ja silloin 4 vuotias tyttö sanoi tästä maljakosta (kirkas lasi) - onpa ihana kultakala-kulho...

Minulla ei ole - mutta kauniilta näyttää kun on paljon tulpaneja.

Vierailija
12/12 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käyttäkää tuhkiksena ja sit kun se on täyttynyt, niin koko paska roskiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi