Mua on ruvennut ahistamaan se että kohta rupsahdan ja kauneuteni katoaa.
Olen ollut todella kaunis nuori nainen. Vieläkin mutta nyt huomaan että pikkuhiljaa alkaa tulla iän tuomia muutoksia. Olen nyt 27v. Hirveä stressi päällä ulkonäön vuoksi koska olen tottunut olemaan kaunis ja se on ollut yksi itsetuntoni lähde. Ahistaa suorastaan. Tuntuu että pitäisi jotenkin nyt äkkiä ottaa kaikki irti kauneudesta kun sitä vielä on.
Kommentit (4)
Kasvot ovat hyvässä kunnossa, mutta kropassa alkaa olla ylimääräistä löllöä siellä täällä.
Toisaalta vasta tässä iässä uskallan esim. pukeutua juuri niin ihanasti kuin haluan. Ennen en jotenkin tohtinut. Eli hyvännäköiseksi tunnen itseni edelleen. En tietenkään näytä enää kaksikymppiseltä, mutta kauneus on paljon muutakin kuin luonnostaan timmi nuoren kroppa. Toivottavasti lisääntynyt itsevarmuuteni näkyy myös ulospäin. :)
nyttemmin ovat häipyneet ja kroppa ja naama ovat paremmassa kunnossa kuin koskaan :)
Kaikki masennuksen rippeetkin hävisivät kilojen myötä, ihanaa olla taas kaunis :)
Tai siis: eiväthän kaikki rupsahda, on tosi kauniita viisikymppisiäkin olemassa. Mutta minä kyllä rupsahdin joskus 36-vuotiaana, ja koska oma itsetuntonikin oli lähinnä ulkonäön varassa, niin tuntui, ettei jäljelle jäänyt mitään :(
Neuvoisin sinua siis itsetunnon kohotukseen jollain muulla kuin kauneudella, älä kysy miten, siihen en osaa vastata.....
ei sitä niin nopeasti rupsahda. Minä olen 40v. ja ihan kaunis vieläkin, muistakin kuin itsestäni (olen ollut mm. valokuvamallina hiljattain useampaankin otteeseen). Ja toisekseen, kannattaisikohan sitä hankkia elämäänsä muutakin sisältöä?