Kauan olet ollut naimisissa ja uskotko liittoon edelleen?
Kommentit (9)
Vaikka juuri n. 7 v. yhdessä olon kohdalla meinasi usko pahan kerran pettää. Onneksi jatkoimme! Kukaan ei ymmärrä minua niinkuin hän.
En usko. Ei tulla näkemään viidettä hääpäivää. Valitettavasti.
en usko, lasten vuoksi jatkan vaikka hautaan asti. En petä, olen osani valinnut. Avioliitto vaatii tahtoa ja sitoumusta, toista minulla edes on.
En kuitenkaan aio erota, koska olen valintani aikoinaan tehnyt ja pysyn nyt tässä.
Ja kyllä, uskon. Olen löytänyt sen oikean.
Kun solmimme avioliiton, sanoimme toisillemme: " TAHDON" , joka ei tarkoita vain sitä, että tahdon aina olla rakastunut ja rakastaa, vaan että siitä huolimatta, vaikka aina ei kaikki niin hyvin olisikaan, tahdon silti uskoa, että kääntyy parempaan.
Ja oikeasti, läpi harmaitten kivien on menty, koska on haluttu kaikesta huolimatta mennä YHDESSÄ eikä luovuttaa. Olishan se helppoa, mutta ei todellakaan palkitsevaa.
Ja taas ollaan rakastuneita... Mahtavaa, että emme ole vastoinkäymisten tultua luovuttaneet, vaan päättäneet, että tästähän selvitään. Ja ollaan selvitty!
Kyllä uskon, että sujuu jatkossakin.
ja kyllä uskon vakaasti yhteiseen tulevaisuuteen naimisissa. Mullakin ihana mies. Ei tosin enää sellaista vastarakastuneisuuden tunnetta, mutta ihanaa syvää rakkautta ja kumppanuutta. Ei tarkoita, ettei edelleenkin olis sitä ihanaa kipinää...