Mitä ajattelet ihmisestä jolla on suuret puheet? Ja " joka asiasta" uskomatonta kerrottavaa tai
jopa omakohtaisia kokemuksia? Siis jotain aivan sellaisia kokemuksia mitä on vaikea uskoa..? Mutta että ihminen joka ne kertoo, on kuitenkin rehellisen oloinen muuten, mutta..??
Mulla on yks sellainen kaveri jonka jutut on jotain aivan uskomatonta useinkin. Olen ihmetellyt että miksihän. Heillä kun oli pyykkikone epäkunnossa niin se kuulemma hyppi paikoillaan, siis sananmukaisesti... Aiiika uskomatonta sanon mä.
Kommentit (7)
Itse sellainen tapaus, jolla laaja suku sekä kaveripiiri, jossa on jos jonkinlaista tapahtumaa. Itsellekin on sattunut todella paljon.
Ja suu käy jatkuvasti niin ettei itse paljoa ehdi edes kommentoida sekaan. Ei voi kuin huuli pyöreänä sitten siinä ihmetellä noin niin kuin suurinpiirtein... sitä mä vaan mietin että mihin hän pyrkii sillä isottelullaan oikein.
Jotenkin vaan tunnen itseni typeräksi hänen seurassaan aika usein.
ap
Minullekin on muuten joskus ihmiset sanoneet, että miten sulle voi tapahtua niin paljon. No onpa tapahtunut, kun olen aktiivinen ihminen.
ja jos kerrot jotain juttua, niin varmasti hänelle on käynyt vielä huonommin tai paremmin, on joka alan asiantuntija. Huono kuuntelija, tykkää puhua itsestään. Kai tämä kaikki jotain psykologista kieroon kasvanutta tarvetta palvelee...
Jos ihminen on sinulle muuten rakas, niin anna näiden juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! Jos ei ole, anna koko ihmisen mennä!
Jos olemme sosiaalisessa tilanteessa jossa sanon käyneeni maumau-paupau-pierupieru-saarella niin hän sanoo olleensa siellä monta kertaa jo lapsuudessaan. Jos sanon että äitini on elvis, hän sanoo että hänen äitinsä on todettu elvikseksi jo vuonna 1950 ja voittanut sata elvispalkintoa.
Olen ottanut sen linjan että kuuntelen häntä protestoimatta mutta täysin ilmeettömästi, ja hymähtelemättä väliin mitään " ahaa, aijaa" -tyyppistä. Hän saa sanoa asiansa loppuun, ja sen jälkeen jatkan niin kuin hän ei olisi sanonut mitään.
vuonna viis. ja nimenomaan toi, että se alkaa selittää sitä kesken toisen puheen.
Vierailija:
Mutta asiaan. Tuollaiset ilmiselvästi liioittelijat lokeroin ihan omaan bullshit lokeroonsa ja annan heidän ihan rauhassa jatkaa satujaan. Ei se minulta ole pois, jos haluaa antaa toopen kuvan itsestään.