Minkälaisia kokemuksia VAMMALASSA SYNNYTTÄNEILLÄ
Nokialaisena saan valita synnytyssairaalan TAYS:in tai Vammalan. Viimekerralla synnyttäessäni asuin vielä Tampereella joten yksi kokemus TAYS:ista on. Synnyttäneiden osastolla oli kiirettä ja kokemukseni jäi melko tympeäksi. En muista saaneeni pahemmin ohjausta, vaikka olin ensisynnyttäjä.
Nyt siis ajatuksissa mennä Vammalaan, mutta lähipiiristä ei löydy yhtään kokemuksia siitä millainen paikka on. Paperilla kyllä kuulostaa tosi hyvältä, mutta olisi kiva kuulla muutakin kuin " mainoksia"
Kommentit (2)
Synnytin esikoiseni Vammalassa viime vuonna. Mieleen jäi pelkästään positiivisia asioita. Synnytys sujui hienosti, henkilökunta oli aivan uskomattoman mukavaa ja parasta oli kodikkuus ja rauhallisuus, ei ylimääräisiä ihmisiä, eikä mitään meteliä. Suosittelen. Nyt kakkonen tulollansa ja Tampereelle menossa, tuttavani kehui maasta taivaaseen, saas nähdä. Luulen kyllä että tulevaisuudessa loput lapset syntyvät kaikki Vammalassa, mikäli niitä vielä joskus on tulossa. :)
Tsemppiä Vammalaan! :)
Äippä, poika 1v4kk ja Rv 37+5
Laita hakuun Vammalan sairaala ja tämä synnytysasiaa otsikoksi, niin johan alkaa löytymään. Sori nyt kun olen itse laiska tämän enenpää kirjoittamaan, mutta tosiaan pelkkää positiivistä sanottavaa. Sanotaanko nyt että rauhallinen, kodikas paikka ja henkilökunta ihanaa.