Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nukutatte vastasyntynyttä vauvaa? Äitiyspakkauslaatikossa vai jossain muualla?

Vierailija
26.08.2007 |

Mietin juuri mihin laittaisin tulevan vauvan nukkumaan. Ostanko heti pinnasängyn vai laitanko äitiyspakkauslaatikkoon nukkumaan?

Vai voiko vauva nukkua vaunuissa yönsä? Tarkoitan siis nukkumista yöllä vanhempien makuuhuoneessa.

Kerokaa miten teillä on tehty vauvojen kanssa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva nukkui vieressä. Otin viereen nukkumaan jo sairaalassa.

Vierailija
2/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö pelkää, että vauva jää teidän alle? Siis laitatteko vauvan parisängyn keskeen?

Nukkuuko vauva paremmin äidin vieressä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ettekö pelkää, että vauva jää teidän alle? Siis laitatteko vauvan parisängyn keskeen?

Vierailija
4/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvaa keskelle! Äidinvaistot kontrolloi äidin liikkumista, eikä varmasti yksikään äiti kierähdä vauvan päälle, mutta se ISÄ!!

Meillä tehtiin niin, että parisänky laitettiin nurkkaan, ihan seinään kiinni. Vauvan paikka oli minun ja seinän välissä, mies nukkui minun toisella puolella. Turvallista kaikille.

Vierailija
5/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää että jää alle, vaikka vauva välissämme nukkuukin. Tämä tuntui ainoalta oikealta tavalta jo esikoisen synnyttyä. Esikoisella oli kyllä pinnasänkykin laitettuna, kakkosen kohdalla se kyllä seisoi makuuhuoneessa, mutta oli lähinnä romuvarastona. Nyt kolmosen odotusaikana pinnasänky laitettiinkin kokonaan pois. Se vain oli niin vahva tunne, että vauvan on oltava koko ajan mahdollisimman lähellä.

Vierailija
6/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainakin imettäminen on helpompaa kun äidin ei tarvitse kunnolla havahtua nostaakseen vauva imetettäväksi, ja vauvakin saa ruoan nopeasti heräämättä kunnolla itkemään.

Vierailija
7/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnis mun sängyn vieressä.

Kiellettiin vieressä nukkuminen (kipulääkityksen vuoksi sektion jälkeen).

Sänky oli olemassa, mutta sänky tuntui suunnattoman suurelta pienelle vauvalle, niin pistin koppaan sängyn sisälle. Laatikoon laitoin ison lakanan niin, että se valui reunan yli. Siihen sitten se patja päälle. Oli ihan nätti.

Vierailija
8/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on itseasiassa aika pieni makkari, ja sinne ei oikein mahdu pinnasänkyä....houkuttelevalta tuntuisi ottaa nyytti viereen yöksi. Sitten kun kasvaa, niin siirtäisin omaan huoneeseen...

t:ap joka pähkäilee pienokaisen nukkumapaikkaa...

Vierailija
9/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereen en missään nimessä halunnut ottaa, kun olen itsekin pyöriskelijä ja mielummin yritin nukkua ne vähäisetkin hetket levollisesti, ilman huolta littaantuuko vaavi vai ei.

Vierailija
10/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan loistava päätös! Siinä kun on pyörät alla niin vauva oli aina siellä missä muukin perhe " vauvan on oltava pereen keskipisteessä, ei keskipisteenä" . Kaksi kerroksisessa asunnossa ei tosin voi raahata sitä perässään...

Vierailija
11/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei vauvaa keskelle! Äidinvaistot kontrolloi äidin liikkumista, eikä varmasti yksikään äiti kierähdä vauvan päälle, mutta se ISÄ!!

Meillä tehtiin niin, että parisänky laitettiin nurkkaan, ihan seinään kiinni. Vauvan paikka oli minun ja seinän välissä, mies nukkui minun toisella puolella. Turvallista kaikille.

tai laitat vauvan patjan äitiyspakkauksen KANTEEN ja kannen parivuoteen keskelle ylälaitaan. Kun vauva nukkuu hieman korkeammalla, ei tarvitse pelätä, että jompikumpi pyörähtäisi vauvan päälle yöllä.

Vierailija
12/12 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sen päälle kierrähdä, mutta uneni on huomattavasti kevyempää kun vauva on vieressä. Lisäksi pelkään että tippuuko vauva sängystä, kun meillä ei ole mahdollisuutta laittaa parisänky seinän viereen.

Eli kyllä se siellä pinnasängyssä nukkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi