Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin yhden lapsen saatuani kuinka vaativaa ja sitovaa äitinä olo on.

Vierailija
18.07.2007 |

Nyt on jo elämä helpompaa, kun lapsi iso.

Tiedän kaltaisiani ihmisiä muitakin ja he tekevät lisää lapsia MIKSI IHMEESSÄ?

Sitten vingutaan ja valitetaan.

Opin itse kerrasta ja selvisin hengissä heh ;)

Lapsi voi hyvin ja sai sittenkin hyvän äidin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes lapsi menee jo aika kevyesti..

Vierailija
2/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten kuitenkin tiedät etukäteen kuinka sitovaa ja vaativaa kahden lapsen kanssa olisi? Miten voit sen tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vingutaan väsymystä ja kärrätään jatkuvasti penskoja mummoille yöksi. Pitää päästä tuulettumaan ja lepäämään yms.

Ihmettelen miksi sitten tekevät lisää...

ap

Vierailija
4/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa on aika vapaata ja helppoa, siksi en teekään enempää lapsia :-).

Vierailija
5/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsia pitää olla kun muillakin on ja sitten niitä lapsi raukkoja kiikutellaan vähintään kerran kuussa viikoksi mummolle tai kummille hoitoon että vanhemmat saa kahdenkeskistä laatuaikaa.. ja hupsista, on ollut niin hyvää laatuaikaa että kohta jo taas mammalla maha pystyssä... ou nou sanon minä!!

Vierailija
6/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samalla antoisaa. Eikä kaikki aina mene suunnitelmien mukaan, vaikka näyttäisi siltä, että jaksaa, ei jaksakaan tai elämässä tulee muutoksia. Kyllä ne vinkujatkin jaksavat ne lapsensa hoitaa, vaikka vinkuvatkin. Anna toisten vinkua ja ole onnellinen omasta täydellisestä elämästäsi.

Vierailija
7/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ns. pallonilkkaan mikä rajoitti ja muutenkin muutti arkea rajusti. Esikoinen oli muutenkin vaativa ja hirveän huono nukkuman.

Toinen tehtiin siitähuolimatta (ikäeroa 2v7kk) eikä arki tästä muuttunutkaan:). Vauva on superhelppo ja nukkuu erittäin hyvin.

Esikoinenkin on jo niin iso ja omatoiminen ja kun vauva nukkuu hyvin jää esikoisellekkin hyvin aikaa.

Vierailija
8/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi voisi olla joku riiviö.

Minulla taas oli ongelma juuri omasta ajasta. Se, etten saanut edes aamiaista syödä ilman huutoa ei sovi minulle.

Nautin lukea lehden ja juoda kahvini rauhassa joskus kahdeksalta.

En kiireessä kuudelta aamulla huudon tai metelin saattelemana.

ap

Vierailija
9/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tottunut hoitamaan koiraansa ja valvomaan välillä öisin, niin eiköhän se lastenkin hoito suju=)

Vierailija
10/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen äiti riittää. Sellainen valittaja ja omaa aikaa kaipaava voi jossain kohdin olla paljon parempi kuin sinä.

Vierailija
11/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen voi laittaa syöttötuoliin ja siihen kasan leluja tai sormiruokaa, isompi lapsi voi keskittyä piirtämiseen, sadun kuunteluun cd:ltä, legoilla rakentamiseen, dvd:n katseluun tai muuhun puuhaan.

Tottakai kaikki elämässä on vaikeaa, jos tekee itse elämästä vaikean.

Vierailija:

Toinen lapsi voisi olla joku riiviö.

Minulla taas oli ongelma juuri omasta ajasta. Se, etten saanut edes aamiaista syödä ilman huutoa ei sovi minulle.

Nautin lukea lehden ja juoda kahvini rauhassa joskus kahdeksalta.

En kiireessä kuudelta aamulla huudon tai metelin saattelemana.

ap

Vierailija
12/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo neljä kuukautta oli kieltämättä sitten kaksi vauvaa talossa. Mutta heti kun vauva alkoi kääntymään vatsalleen, niin isompi alkoi hääräämään siinä ympärillä. Ja nyt kun pienempi on yli vuoden, niin ne juoksee kilpaa huonekalujen ympäri ja minä saan juoda vaikka sen kahvini.

Mutta itsehän hävisit viisautesi kanssa. Hahhaa.

Vierailija
13/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kauheuksein jälkeen huomasin muovautuneeni ihan hyväksi äidiksi. Ja sitä en todellakaan ollut alkumetreillä! En todellakaan ole ollut mikään ihanne äiti.

Siksi ihmettelin, miksi jotkut KALTAISENI tekevät LISÄÄ LAPSIA.

ap

Vierailija
14/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenpä se nähdään kun tuo kyytiläinen syntyy että mitä se elämä oikeasti on...Ei sitä kuitenkaan voi tietää etukäteen.

Vierailija
15/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivuotiaat ne pahimpia ovatkin! Vauvana meni vielä ihan jees, mutta sitten alkoi se helkutin kiipeäminen ja tavaroiden hajottaminen yms..

ap

Vierailija
16/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadit itseltäsi ihan liikoja. Ei tarvitse olla mikään ihanneäiti, kyllä äiti voi olla myös aamuäreä.

Vierailija
17/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten täällä on monta kertaa aiemmin todettu. Omani on hyväntuulinen ja helppo. Ei paljon huutele, eikä huudellut vauvanakaan. On jo kaksivuotias, eloisa ja liikkuvainen, eikä mitenkään kova tekemään pahojaan. Ei ole tarvinnut siirtää mitään esineitä turvaan, totteli jo alle vuoden ikäisenä hyvin ei-sanaa. Aamun lehden ja aamukahvit olen juonut koko ajan rauhassa. Lapsi häärää sen ajan omiaan. Mutta koska kaikki on näin helppoa, niin en todellakaan halua enempää lapsia :-). Seuraava saattaisi olla ihan erilainen tapaus.

Vierailija
18/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo kyllä kieltämättä vähän selventää asiaasi, että miksi kaltaisesi tekevät enemmän lapsia. Sillä onhan selvää, että moni ihminen viihtyy useamman lapsen äitinä ja pärjää siinä hommassa hyvin.

Mutta minulle nyt on vielä epäselvää, että mikä se kaltaisesi on.

Vierailija
19/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on yksi ja siihen jäi. Minulle tämä vain oli selkeä ratkaisu.

Todellakin tiedän tapauksia joissa kaltaiseni äiti ei ole enää hyvä äiti kahden tai kolmen kanssa vaan isompia laiminlyödään ja kohdellaan väkivaltaisesti ja ollaan aina pinnat kireällä.

ap

Vierailija
20/25 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi