Janne, 30v, tekee kolmea osa-aikatyötä, tätäkö halutaan lisää?
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000010429024.html
Valmistunut elektroniikka-asentajaksi ja opiskellut tietojenkäsittelyä.
Kommentit (13)
Vuorokaudessa on 24 tuntia, eli ehtisi tekemään hyvin kolmea ihan kokopäiväistäkin työtä samanaikaisesti. Uskon, että tämä saadaan tulevaisuudessa paikallisesti sovittua.
Yt, Petteri
Miksei vaan hommaa yhtä kokoaika työtä niinkuin me kaikki muutkin vai onko hänellä jotain ongelmia jotka estää?
Juu se on osa-aika työn ja kokoaikatyön ero että, osa-Aika työtä ei riitä koko päiväksi. Pitää tehdä enemmän että saa tarpeeksi työtunteja et pärjää
On noilla rikkaillakin useampia tulonlähteitä. Jos ei energiaa riitä kolmeen aktiiviseen työhön, kannattaa rakentaa hiljalleen passiivisia tulonlähteitä.
Kylläpä löytyikin kompleksi tapaus IS:n juttuun. Varmasti tosi yleinen, varsinkin IT-puolella :-)
Minäkin olen valmistunut IT-alalta ja teen kolmea työtä. En voisi olla tyytyväisempi. Tulojakin on sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Juu se on osa-aika työn ja kokoaikatyön ero että, osa-Aika työtä ei riitä koko päiväksi. Pitää tehdä enemmän että saa tarpeeksi työtunteja et pärjää
Riippuu ihan paljon on tunteja osa-aikatyössä, olin pitkään kaupan alalla ja siellä tunnit oli minimi 30h viikko, yleensä 32-35h. Koita siihen sitten ottaa toinen työ.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan hommaa yhtä kokoaika työtä niinkuin me kaikki muutkin vai onko hänellä jotain ongelmia jotka estää?
Varmaan se ongelma ettei löydy työnantajaa joka kokoaikaisesti palkkaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan paljon on tunteja osa-aikatyössä, olin pitkään kaupan alalla ja siellä tunnit oli minimi 30h viikko, yleensä 32-35h. Koita siihen sitten ottaa toinen työ.
Toki en tiedä paljon tollaisessa pelikaupassa on tunteja, olin itse päivittäistavarapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Niin, työttömät voivat mennä töihin ja osa-aikaiset voivat hommata kokoaikatyön.
Yksinkertaista!
Miten ihmiset ovatkin niin tyhmiä, että tekevät pätkä- , silppu- ja osa-aikatöitä?
Menisivät kunnon töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään aupan alalla vakituisilla ovat tavallisia 20 ja 25h/vk sopimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, työttömät voivat mennä töihin ja osa-aikaiset voivat hommata kokoaikatyön.
Yksinkertaista!
Miten ihmiset ovatkin niin tyhmiä, että tekevät pätkä- , silppu- ja osa-aikatöitä?
Menisivät kunnon töihin!
Hauskaa on, että ainakin itelleni on aina sanottu osa-aikatöiden poikivan kokoaikaisen työsuhteen. No, ei ole vieläkään tapahtunut tätä.
Niinpä teki monetkin 90-luvun laman jälkeen. Itsekin tein useaa osa-aikaisesti opuskelujen ohella. Nyt on oma kämppä, pelit ja vehkeet.