No niin, *huoh*. Kohta on taas se aika vuodesta jolloin lapsettomia raakataan joulukorteilla joissa pallisetevat lahettajan kullannuput, kuinkas muuten.
Kommentit (23)
piehtaroivat, itsekeskeiset, omassa itsesäälissään rypevät ihmiset on myös melkoinen *huoh*
Kielletään joulukin, kun sehän on lasten juhla, ja keksitty vain lapsettomien kiusaksi.
Kielletään myös lasten vieminen julkisille paikoille, koulujen välitunnit ym, ettei lapsettomille tule paha mieli.
Kaupoista poistettava kaikki lastentarvikkeiden, vaippojen, pilttien ym roinan myynti. Kyllä ne vanhemmat voivat sitten postimyynnistä tilata kaiken tarpeellisen.
Raskaana olevat pysykööt jossain hämärässä kammarissa, sillä raskausmahat ne vasta törkeetä kiusaamista onkin.
Pakkoko se kuvakorttikuori on mennä avaamaan? Heittäkää suoraan roskiin, eihän niihin tarvi mitenkään vastatakaan. Minusta joulukortit on hölmö traditio, ei mua kiinnosta tippaakaan saada niitä tiimarin tusinakortteja. Kuvakortit on ainoita joista oikeasti ilahdun, muut on aika evvk.
teettämään kortteja kaksosista kun ikää oli about päivä. Mielessäni jo säälin sukulaisia kun he joutuisivat arvaamaan kenenköhän lapsukainen se siinä punottaa =).
T:4
mä tykkään ainakin rakkaiden ystävien Tonttulakkisista makkarapötkylöistä saada kortteja, koska tiedän, miten rakas ja tärkeä se punoittava pötkylä on ihmiselle, joka on minulle rakas ja tärkeä
kannalta. Että minkäsnäköinen soppa mistäkin geeneistä syntyy.
Järkyttävä rivi pieniä tonttupötköjä, kaikissa punaisen sävyissä, ja vähän ruskeankin :)
Kaikille en ole koskaan laittanut, valitsen kelle laitan (ketä arvelen kiinnostavan) ja muille sitten toisenlaiset.
Mielenkiinnosta kysyn ap:lta ja muilta samoin ajattelevilta: onko lasten itse askartelemilla korteilla samanlainen vastaanotto?
kuvan myötä innostuisivat lapsia tekemään... =)
Eikös olekin oivallinen idea?
Ehkä ne kannattaa laittaa mummuille ja kummeille, ja muille sitten ne Tiimarin kortit
nimessä. Siitä voi tulla paha mieli.
Lisäksi mun mielestä olisi kohtuullista kieltää omakotitalot ja hienot (=alle 10 vuotta vanhat) autot, sillä julkisilla likkuvalle köyhälle kerrostaloasujalle tulee tosi paha mieli. Nii.
nimenomaan kaukaisilta sukulaisilta. Serkuilta jne. Niitä näkee parhaimmillaan neljän vuoden välein, kiva saada edes kortteja että näkee mitä niille kuuluu. Tai edes niitten lapsille. Kivoimpia on kortit joihin on tunkenut koko perhe, mutta niitä saa aika harvoilta.
niitä on oikeesti ihan kiva saada. Ne tulee säästettyäkin, toisin kuin ne tiimarikortit
Joulukortistahan sen parhaiten näkee mitä lapsille kuuluu, kun makaavat lampaantaljalla tonttulakit päässä. Mitä siitä päättelet? (Se kuva on varmaan lavastettu, se ei ehkä kerro ihan tarkkaan mitä niille kuuluu.) HÖLMÖ!
Vierailija:
Joulukortistahan sen parhaiten näkee mitä lapsille kuuluu, kun makaavat lampaantaljalla tonttulakit päässä. Mitä siitä päättelet? (Se kuva on varmaan lavastettu, se ei ehkä kerro ihan tarkkaan mitä niille kuuluu.) HÖLMÖ!
Lapset kasvaa, sitä on kiva seurata. Jos on koko perhe mukana, kyllä yksi kuva usein kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ;). Jos kuva on otettu ulkona joskus vilahtaa asumus, jota ei muuten pääsisi ikinä näkemään jne.
Vierailija:
Tulevana jouluna voisi räväyttää ottamalla lähikuvia miehen kasseista, (siellähän ne vauvanalut iloisina vielä vipeltävät) ja arkartelemalla kuvista tunnelmallisia joulukortteja lähimpien iloksi ja ihasteltavaksi.
paljon kivepi olis saada kortti, jossa stressaantunut mies repii viimeisiä hiuksiaan päästään, kun töissä on kova stressi tai kun vaimo paiskaa mäijän hikisukat tietokoneelle, kun oli 3000. kerran jättänyt ne olkkarin lattialle. Sitten näkis, ettei niilläkään hyvin mee, vaikka onkin uusi auto tai kaksi.
Eikä myöskään mitään kukka-asetelmakortteja, koska kaipaan kesää, eikä sellaisia, missä on lunta, koska jos ei olekaan valkea joulu täällä etelässä, niin se se vasta mielen matalaksi vetää.
Lapsikortteja saa lähettää.
Ei vaiskaan, olen tehnyt aikoja sitten päätöksen etten laita tunnistamattomista lauantaimakkaran näköisistä tonntulakkipäisistä tyypeistä kortteja kuin korkeintaan omalle äidilleni. Ja hänellekin vain siinä tapauksessa että käyttäytyy hyvin jouluun saakka.