Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko miehesi rivoja lasten kuullen siis seksijuttuja?

Vierailija
26.08.2007 |

Meillä on miehellä tapa että puhuu nykyään joka päivä jotakin seksijuttuja. Ja joskus tulee lääppiin mua lapsen silmien eteen?

Onko toi normaalia?

Meillä on tyttö 3v ja nyt olen päättänyt ettei toi homma saa jatkua. En siis tykkää asiasta yhtään. Illalla sanoin asiasta miehelle joka nyt murjottaa.

Aion olla tässä asiassa jatkossa kyllä tosi topakka. Heti huomautan kun jutut alkaa villiintyä. Ja eroon asti menen jos ei muuten tajua. Musta se ei ole oikein että lasten kuulleen puhutaan mitä sattuu.

Mielipiteitä?

Neuvoja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä.. Mun iskäki.. Äitille aina vaa:"Otatko kikkelin suuhun"

Vierailija
2/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on se kun mies ei halua käyttää vaatteita edes silloin lasten kaveri on kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsien kuullen saa puhua mitään seksiin ja seksuaalisuuteen vivahtavaakaan ennen kuin ne ovat 35-vuotiaita. Myös muu yhteiskunta, kuten media ja vaateteollisuus, tekee kaikkensa suojellakseen lapsia ja nuoria liian varhaisilta vaikutteilta. Perheiden täytyy yhtyä tähän projektiin! On kauheaa, jos kotona vaikkapa annetaan mallia normaalista ja lämpimästä aikuisten välisestä välittämisestä!!!

Kyllä, minun mieheni voi vaikkapa kehua peppuani ja koskettaa lasten nähden.

Vierailija
4/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun toinen sitä ei selvästi halua. No mutta meitä on jokaiseen junaan..

Vierailija
5/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullen puhua.

Vierailija
6/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 4

Vierailija
7/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailee ja suukottelee lasten nähden ja samoin hän suukottelee ja halailee lapsiakin. Mutta hän onkin ulkomaalainen, en ymmärrä miten joku kestää tollaisia perusjunttiäijiä muutenkaan.

Vierailija
8/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsottiin lastenelokuvaa, lapset olivat toisella sohvalla.

Vierailija
9/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuikkas siis, kun katselitte elokuvaa? nai takaapäin?

Vierailija
10/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei lapsien kuullen saa puhua mitään seksiin ja seksuaalisuuteen vivahtavaakaan ennen kuin ne ovat 35-vuotiaita. Myös muu yhteiskunta, kuten media ja vaateteollisuus, tekee kaikkensa suojellakseen lapsia ja nuoria liian varhaisilta vaikutteilta. Perheiden täytyy yhtyä tähän projektiin! On kauheaa, jos kotona vaikkapa annetaan mallia normaalista ja lämpimästä aikuisten välisestä välittämisestä!!!

Kyllä, minun mieheni voi vaikkapa kehua peppuani ja koskettaa lasten nähden.

Vierailija
11/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta koko tienoo tietää, kun lapsihan tekee sitä samaa kodin ulkopuolella, mitä siellä sisälläkin tapahtuu.

Vierailija
12/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on niin sivistynyt. Ja suomalainen.

Vierailija
13/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaile, suukottelu ja muu hellyys ja siitä puhuminen on vähän eri asia kuin " tuikata vähän melaa mekkoon" kun lapset on vieressä...

Meillä mies (enkä minä) tee/puhu mitään rivoa lasten nähden/kuullen. Sehän nyt on aivan normaalia! Eikä kyllä omatkaan vanhempani tehneet!

Se on sitten asia erikseen mitä tehdään ja puhutaan kun lapset ei ole näkemässä, ne on niitä aikuisten asioita....

Vierailija
14/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiin liittyviä asioita

Vierailija
15/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin meillä ei mies puhu mitään panojuttuja tyttäriemme (5 ja 4), kuullen! Eikä kähmi, puristele ym.

Mitä ihmeen white trash porukkaa täällä taas liikkuu!

Vierailija
16/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua!

Vierailija
17/17 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään siitä. Jos mies puhuu " tuhmia" lasten kuullen niin sitten vieraalla kielellä :) Ja muuten vaan ihanasti vihjailee kaikkea kun lapset ovat omissa touhuissaan.

Ja olemme perhepetiläisiä mutta seksiä emme koskaan harrasta sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä