Lue keskustelun säännöt.
Miten toimisit jos kuoltuasi kohtaisit tälläisen näyn:
26.08.2007 |
kuolisit vanhana, ennen sinua jo olisi rakas puolisosi kuollut.
Kuolisit ja näkisit ihanan valon, rakastavan isän ja onnellisia ihmisiä. Ja toisaalla pimeän ja pahuutta ja kidutusta hehkuvan maailman josta näkisit rakkaan puolisosi tuskasta vääntelehtivän huutavan sinua " älä jätä mua" sanoin.
Katsoisit toiseen suuntaan kohti hyvyyttä, valoa ja ikuista rakkautta ja oikeudenmukaisuutta ja toisaalle pimeään ja ahdistavaan paikkaan joka on täynnä kidutusta mutta jossa rakkaasi sinua anelisi.
Kumpaan paikkana menisit?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Let him rot in hell, for all I care!