Julkkismies, jonka " seksikkyyttä" et koskaan ole tajunnut?
Eli joku, jota on esim mainittu näissä seksikkyys-ketjuissa jne...
Minusta Tuomas Holopainen! Kamala kalpea pikkupoika!
Kommentit (52)
Vierailija:
Minusta Tuomas Holopainen! Kamala kalpea pikkupoika!
kaikki siinä on niin epäseksikästä ääntä myöten.
Nykyään ehkä vähän turhan rähjäinen. :)
ulkomaisista tulee mieleen Tom Cruise, Pierce Brosnan, Bruce Willis, George Clooney, Viggo Mortensen
Ja musta Hynynen on seksikäs ( Ilmeisesti olen sitten jonkin sortin pervo xD )
Hän on erittäin älykäs ja huumorintajuinen ja se vetoaa minuun.
Peter Franzen, Markus Pöyhönen ja se Salkkareitten Ossi (en tiedä oikeaa nimeä) eivät vetoa minuun millään tavalla.
Depardeu???, Pitt, sorry vaan, Elvis, Metsäketo,
eli Brad Pitt....iso yök! Kamalan imelä nössö IMHO. Holopainen taas, nam...
Teemu on oksettavan oloinen ja näköinen.
Leppilampi on aika namu. Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. ;)
Ei ymmärrä, miksi joku haluaisi olla vaikka Tommy Leen kanssa.
Perinteisemmistä Brad Pitt on ihan jees, mutta ei nyt mikään päiväunien kohde. Samoin Leonardo DiCaprio on täysin epäseksikäs.
Mulla on vähän erikoinen maku varmaan, kun musta monet ei niin kiiltokuvapojat on seksikkäitä: Bruce Willis edelleen ja suomalaisista vaikka Kari-Pekka Toivonen ja Kari Heiskanen (!).
minä taas olen 32:n kanssa eri linjoilla... onneksi meitä on moneksi, jotta jokaiselle riittää joku.
Gerhard Depardiu, vai miten se kirjoitetaan, se ranskalainen ruma miesnäytteliä on tosi seksikäs isone nenineen :)
Ei kai kukaan oikeasti pidä Vesa Keskistä seksikkäänä? joku sotaveteraani korkeintaan.. Ulkomaisista pahimmat Hugh Grant ja Tomppa Cruise.
Tosin en tiedä onko se kenenkään mielestä sexy (paitsi sen eukko kehu mattieskon ulkonäköä ja piti sitä ihan yliseksynä)...
Kaikki itsensä täyteen tatuoineet kaljupäät ovat aivan karseita kuten Veeti Kallio. Mitä joku näkee tuollaisessa miehessä ?
Vaikka ei ne läskitkään hevarit sytytä!!!
Pierce Brosnan (vai mikä lie), Leonardo Di Caprio (ok, The departed leffassa se oli hyvä), Matt Damon, Ben Affleck, Puff Diddy, Peter Frantzman, Temmi Selänne...
Joo, onhan niitä.
Ja sorry typovirheet. Olen hieman " ottanut"
jyrki katainen.
mikäs seoli...hm. ilkka kanerva.
hevimiehet, aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
holopainen olisi mun unelmavävy, (tai no ikänsä puolesta vaikka minun mussuksikin ukko voisi nukkua vaatekaapissa)