Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellekään tehty lumbaalipunktiota?

Vierailija
25.08.2007 |

sattuiko se ja tuliko mitään jälkiseurauksia? Mulle tehdään maanantaina ja jänskättää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta neulan työntäminen tuntui kyllä epämiellyttävältä.

Vierailija
2/6 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

amanuenssit tekee. Mulla se kokemus oli kamala vain siksi, että kaksi tumpeloa yritti ja yritti 40 min, ennenkuin ymmärsivät pyytää lääkäriä paikalle. Sen jälkeen se menikin kuin tanssi. Seuraavan viikon oli vain pystyssä ollessa päänsärkyä. Mutta kait ne nykyisin senkin " korjaa" jo veripaikalla.

Uteliasuuttani kysyn, miksi tehdään? Minulla oli silloin huimausta ja oikean puolen puutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissulkevat MS-tautia.

Vierailija
4/6 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
5/6 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulan laittaminen vähän " rutisi" , muttei mitenkään erityisesti sattunut.

Minulle ei tullut mitään jälkiseuraamuksia. Huomasin seuraavana aamuna, ettei minulle tullutkaan päänsärkyä. Minua oli ohjeistettu, että jos särkyä olisi ollut enkä olisi sitä kestänyt, olisin voinut mennä päivystykseen jossa olisi laitettu veripaikka jolloin tihkuminen olisi loppunut, samoin päänsärky. Mitään särkyä ei siis kuitenkaan tullut.

Minulle kys. toimenpide tehtiin kun poissuljettiin ms-tauti sekä borrelioosi ja pari muuta sairautta.

Kirjoitin muuten tosi sekavasti. Täytyy mennä nukkumaan...

Vierailija
6/6 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdollinen; uni EEG, tasapaino tutkimukset, hermoratatutkimukset, näköhermontutkimukset, kuulotutkimukset, mri, lumbaali. Mitään ei kuitenkaan löytynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme