Tyttö vai poika?
Moikka
Tätä on kysytty täällä monesti ennenkin, mutta kysynpä taas kerran:
Rakenneultrassa vkolla 20 kätilö sanoi että ihan satavarmasti tyttö on tulossa ja näytti kuvasta vaaleat viivat jotka ovat kuulema häpyhuulet.
Itsellä on vaan alusta asti ollut niin poika-olo, että millään en meinaisi kätilöä uskoa.
Täällä on ainakin ollut sellaisia joiden varmoista pojista on tullut tyttöjä, mutta onko sellaisia joiden varmoista tytöistä olisi tullut poikia?
Ei sillä että sillä olisi sen suurempaa merkitystä :)
ReettaE
Kommentit (9)
Naapurille ultran mukaan oli tulossa tyttö ja sitten tulikin poika.
Yleensä on n.80% varma arvia, mutta meneehän siinä viel
kin yksi viidestä metsään.
huomattavasti enemmän, kuin edellisestä raskaudesta joka oli poika (myös ultraajan mukaan).
jos sanottaisiin, että satavarmasti! ;)
Ekassa raskaudessani jouduin " ramppaamaan" ultrassa, ja näin kyllä selvästi, että poika on tulossa. Lääkärikin totesi, että tuosta ei erehtyä voi... Edelliseen vastaten, että tulin täyteen finnejä, johon lääkäri sanoi, että poikaraskauksissa naisen elimistöön erittyy testosteronia ja siinä syy finneihin. Tyttöraskauksissa näin ei pitäisi käydä (toki muutkin hormonit aiheuttaa finnejä). Tyttöraskauksissa kuulemma nenä leviää...
Tässä humoristisia testejä, kumpi tulee. Mulla piti paikkansa tuo kiinalainen versio=)
http://www.geocities.com/huuhaat/testi.html
Onnea odotuksiin!
Itse olen kärsinyt tosi pahasta aknesta, eikä ikinä ole iho ollut niin hyvä kuin tyttöä odottaessa.
Ainoa testi, johon olen törmännyt ja jolla on jonkinlaista tieteellistä pohjaa: http://www.sexratio.com/
Mutta luulisi, jos ultraaja sanoo olevansa 100 % varma, niin kyllä se kai aika varma tieto on. Yleensä se kai on ennemmin toisinpäin, että tyttöä luullaan pojaksi, jos alapää on turvoksissa.
Poikaa odottaessa masu " ylhäällä" ei näkynyt takaapäin. Iho hyvässä kunnossa, rankka pahoinvointi, oksensin vkolle 13 aamusta iltaan. Kiukkuinen olin ja hermostuin miehelle aika helposti..
Tyttöä odottaessa masu alhaalla, levisi myös sivuille. Tuli finnejä, ällö olo aamusta iltaan vkolle 13 asti, mutta en oksentanut. Herkillä olin, ja itku tuli helposti jos vaikka miehen kanssa kinasin tai töissä oli rankkaa.
Painoa molemmista on tullut saman verran.
Nyt taas ällöttävä olo, finnejä on tullut. Mieli on aika herkkä. jostain syystä itsellä poikatunne, vaikka ihan on tyttöoireet. Olen nähnyt kaksi kertaa untakin pikkuisesta pojasta, vaikka kumpaakaan en erityisemmin toivo:)
Mulla taas on rinnat kasvaneet vähemmän kuin viimeksi jolloin odotin poikaa ja nyt ultran mukaan tyttöä.
Yksittäisiä finnejä on tullut molemmista.
Ainut mikä ero on että nyt on tehnyt makeaa enemmän mieli, poikaa odottaessa oksetti suklaa ja kaikki makea.
Noista oireista omakohtaiset kokemukset:
Esikoinen on poika: Ei alkuraskauden pahoinvointia, finnejä ei missään vaiheessa, olo mitä mainioin, poikaviiva mahassa, rinnat ei kasvaneet kuin vasta lopussa.
Tämä toinen (nyt rv 36+6) on istukkanäytteen mukaan myös poika: Melkein kaksi kuukautta meni pahoinvoinnin kanssa kärvistellessä, finnejä ihan kamalasti alussa (nyt ei yhtään), olo melko väsynyt koko ajan, ei poikaviivaa, tissit paisui " hurjiksi" heti alussa.
Rinnat kasvaa odotusaikana, tulee finnelä ja turvotusta-- tyttö ja karvat kasvaa, rinnat ei juurikaan, kasvot pysyy " siroina" --poika.