~*~ PIKKUKAKKOSET vko 43 (20. - 26.10.2008) ~*~
Viime viikkonen pino
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (25)
Ja ensin pahoittelut km kokeneille, ja perään onnittelut plussanneille!! Tällasta vuoristorataa tää sitten taitaa olla...
Mulla menee välillä omat tunteet ihan vuoristorataa. Pääosin oon sitä mieltä että ai että olis ihana kun alkais tuntea niitä raskausoireita ja sais testata plussan, sitten taas yhtäkkiä saatan havahtua ajattelemasta sitä vauva-asiaa siltä kantilta että miten työlästä pikkuvauvan ja tän melko tuoreen esikoisenkin kans saattaa sitten olla, että haluanko sitä! Ja rahapuoli hämmentää pakkaa edelleen... vielä näinä päivinä kun vaan vouhkataan uutisissakin mahdollisesta tulevasta lamasta ja niin eespäin. Mutta kyllä mä sen nyytin niin haluaisin. Olishan se ihana saada tytölle sisko tai veli.
No nyt mä unohdin että mitäs täällä kyseltiin.. olikohan se synnytyksestä... no siitä ainakin voin omakohtaisesti sanoa että menee varmaan taas niin että en osaa pelätä sitä aina tuonne viikolle 38 asti, sitten yhtäkkiä iskee totuus päin pläsiä että synnyttäähän se pitää. Sitten alan vähän jännittää mutta en tajua silti tilannetta... Ja kipiää tulee käymään. Tosin mulla meni synnytys oikein "mukavasti" jos niin voi sanoa, kesti se kokonaisuudessaan n. 13 tuntia, josta ponnistus melkeen tunnin, leikattiin epparikin ja vuosin vertakin 1100 ml, kivunlievitystä ei ollut mitään ei edes ilokaasua. Mutta kammoja ei jäänyt. Näin ne synnytykset ja synnyttäjät on erilaisia. Ja jokainen kuuntelee itseään ja tuntemuksiaan, eikä kannata verrata itseään muihin. Pelkopoli on varmasti tosi hyvä, niin ainakin oon kuullut ja kannatan sinne menoa jos yhtään on kammoja ed. synnytyksestä.
Pistin tytön just nukkumaan, pitäis kai äkkiä tehä jonkinlainen viikonloppusiivous... että palataan potuille! Ja plussatuulia ja tarrasukkia kaikille!!!
Tolleroinen (kierto hukassa, ei menkkoja vieläkään...)
No heippa taas. Taas mä tuun tänne vollottamaan!! No, mulla on ollu pari r-testiä piilossa tuolla vessan kaapissa ja MÄ TIIÄN että on liian aikaista testata, mutta aattelin että "saahan noita testejä lisää", eli oli sitten IHAN PAKKO aamulla pissasta kuppin ja tehdä yks testi pois alta. Tein semmosen testin, minkä ostin pari viikkoa sitten Prismasta (en muista merkkiä).
No sitten ku testi aika oli ns. umpeutumassa, huomasin NIIIIIN HAAALLLEEEENNN HHHHAAAAAMMMMUUUUUNNNN ku olla ja voi!!!! Ei varmaan olis kukaan "selväjärkinen" sitä huomannukaan. Nyt vaan toivon, että loppu viikosta kun testaan, niin saan se selvän plussan (tai ainakin selvemmän)!! =)
Masua on nipistelly, vihlonu ym. koko viikon ja oli reilumpaa valkovuotoa. Nyt ei niinkään valkovuotoa, mutta edelleen noita masunippailuja tuntuu välillä. Välillä taas ei tunnu mitään ja aattelen heti, että no ei siellä masussa mitään oo.. No, mulla pitäs to:na alkaa menkat, jos on sama kierto ku edellisessä. Mut pe:na aamulla testaan VIIMEISTÄÄN!!! =)
No, nyt meen kattomaan teeveetä ja koitan rentoutua.
+:ssaa kaikille ja kirjoittelen taas, jos jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen!!
=) Lisbet, kp 22/27, yk 3.
... ja parempaa onnea muille plussanneille.
Kyllä täällä alkaa jo elämä voittaa. Innolla odotetaan uutta yritystä ja piinailua. Haluan sitä vauvaa niin kovin, että pakko vaan siirtyä eteenpäin! Omalta osaltani tulee täällä varmaan olemaan hiljaista jonkin aikaa, mutta eiköhän se palstailuinto kasva tässä kiertopäivien edetessä. Nyt on tosin vähän vaikea niitä laskea, kun km alkoi silleen pikkuhiljaa. Aion kuitenkin terolutit alottaa ensi viikolla, että tulee menkat edes joskus ja pääsee ottaan taas clomit.
Omppu
olen uusivanha näillä sivustoilla, vuosi 04-05 kuumeilin ym täälä. poka synty 05.
Nyt on sitten toisen yritys lähtenyt käyntiin. Kauan olemme suunnitelleet, mut työkuviot sotki alkusuunitelmat. Nytten sitten vahingossa ya, kortsut loppu ja vauva sais kyll tulla, joten tänä aamuna se pikkukakkosen ya alkoi nyt kp8 ja tuntuu et ovulaatio on lähestymässä. yritellän tässä niin vaan et saa tulla jos on tullaksensa. Pitäs vielä töissä saada salattua alku kevääseen...vakipaikka vois olla tiedossa, joten ei vielä kauhee kiire raskautua :) Mitä mieltä olette onko typerää salata ja sit kun on allekirjottanut vakipaikan ni ilmottaa hei olen muuten raskaana ?:| jos näin kävis.
Ilmottaudun pikkukakkosten plussapinoon!!! Mahtavaa tein tossa kymmenen aikaan illalla testin ja vahvat plussa viivat sain! Ilo on suunnaton, itkua ei vielä ole päässyt, mutta eiköhän siihenkin vielä herkistytä ;).
Mulla oli kp 34/ 34-38 ja yk 1, olen todella kiitollinen! Toivotaan että kaikki sujuu hienosti loppuun asti =)!
Plussatuulia kaikille!