Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierron pidentyminen jännityksen takia

25.08.2007 |

Onko muita kanssakärsijöitä, joilla kierto on yhtäkkiä pidentynyt monella päivällä, kun on alkanut yrittää vauvaa? Minun kiertoni on ollut monta kuukautta oikein nätin säännöllinen, 29-31 päivää ja yhtäkkiä nyt, kun on ensimmäistä kiertoa yrittänyt vauvaa, eletään kp 37:ää ja testit näyttävät negaa...

Onko tämä nyt pääkopan tekosia? Entä onko kenelläkään kokemuksia siitä, että olisikin raskaana, mutta testit näyttävät plussaa vasta aika myöhään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin tänään haalean plussan kp:llä 37/30-34, vielä viime sunnuntaina näytti negaa kun oli kp 30. Ensinnäkin kertoon vaikuttaa ehkäisy, jos sinulla on sellainen ollut ennen vauvanyritystä käytössä. Pillerit varsinkin tekevät kierrosta tunnetusti tosi säännöllisen, itselläni oli pillereillä aina tasan 28 päivää, mutta ilman pillereitä on selvästi pidempi. Minulla oli ennen tätä kiertoa (jossa siis tulin raskaaksi) kuparikierukka, joka vaikutti myös kiertoon vähän ja vakiinnutti sen lopulta n. 34 päivän pituiseksi.

Olen kyllä kuullut, että stressi voi vaikuttaa kiertoon ja raskautumiseen, joten jos se jännityksesi on eräänlaista stressiä, niin voihan se vaikuttaa. Yritä siis ottaa rennosti, vaikka tiedän kyllä että on mahdotonta olla jännittämättä

Toivottavasti tärppää pian!

Vierailija
2/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki yrityskierrot olleet muutaman päivän pidempiä kuin tavalliset kierrot. Esikoinen kuitenkin tärppäsi tokasta yrityskierrosta ja tuleva pikkukakkonen kolmannesta.

Mulla on tuon jännityksen lisäksi saattaneet vaikuttaa myös särkylääkkeet. Älä käytä buranaa tms. ovulaation lähellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testatessani negan kuukautiset alkaa seuraavana päivänä. Näin käynyt elämässäni kolme kertaa. Ja olen näinä kertoina _todella_ jännittyneenä odottanut tulevatko kuukautiset vai eivät eli uskoisin omalla kohdallani johtuneen stressistä.

Vierailija
4/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kierto pitenee aina, kun vain ajattelenkin raskauden mahdollisuutta. Parhaimmillaan viivästyneet viikolla.

Vierailija
5/5 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselin samaa asiaa tuolla odotus-puolella. Itsellä ihan sama tilanne. Kuukautiset neljättä päivää myöhässä, vaikka kierto yleensä todella säännöllinen ja silti testi nega. Itse ajattelin, että toivoa olisi vielä, mutta näiden vastausten perusteella taitaa olla paras vain odottaa kuukautisten alkamista :/

NeitiSipsu