Viikox lasten kanssa Espanjaan, montax matkalaukkua ootte mukaan pakanneet
Mietin, et montako laukkua sinne ruumaan täytyy oikein laittaa. Riittääkö 2 laukkua millään 2:lle aikuiselle ja 2:lle lapselle. Toinen laukku on kyllä iso ja se toinen riitti mulle itselle viime vuonna vallan mainiosti.
Mites te muut matkaajat ootte ton pakkauksen järjestäneet.
Olen ainakin ymmärtänyt, et sitä tavaraa saa olla 20 kg / hlö ja et sitä kamaa voi sulloa yhteen laukkuun enintään 32 kg.
Me otetaan rattaat mukaan, jotka painaa n 10kg, eli sit sais vielä pakata vaikka 2 x 32kg laukkua. No joo, kukahan niitäkin laukkuja kantaa...
Kommentit (3)
viime talvena, jolloin mukana oli kolmas ja se kolmas oli puolillaan kirjoja. Meitä on 4 henkeä ja lapset jo koululaisia.
eiköhän mekin sitten kahdella matkalaukulla pärjätä. Joku lentolaukku otetaan vielä noiden lisäksi koneeseen.
Oltiin keväällä 2 aikuista ja 1,5-vuotias viikko Kanarialla ja mukana oli 2 isompaa laukkua, ei mitään jättisuuria ja 1 vähän lentolaukkua isompi eli " keskikokoinen" , ei mikään suuri sekään.
Hyvin mahtui kamat. Aikuisten vaatteet ja vermeet ei niin paljoa vieneet tilaa, mutta muksulle oli vaippoja ja jonkin verran ruokapurkkeja hätävaraksi, ihmeen paljon veivät tilaa. Mukana oli myös pieniä vilttejä yms. kun nukkui päikkärit parvekkeella matkarattaissa ja muutenkin varauduttiin vaihteleviin säihin. Vaihtovaatteita oli paljon, koska lapsi opetteli juuri syömään itse enkä halunnut lomalla pyykätä ja kyllä niitä sitten kuluikin kun jäätelön makuun päästiin.. ;)