Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapset lettukierteessä...

Vierailija
24.08.2007 |

Siis aina haluttaisiin syödä joko pinaatti- tai porkkanalettuja. Aamiaiseksi, lounaaksi, välipalaksi, illalliseksi... yms. Onnea

valmistajille!

Onko haittaa, jos syövät niitä kerran päivässä?

Meillä siis oikeasti kotiruokaa tarjolla vähintään kerran päivässä, muuten ovat tarhassa päivät.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ravitsemusopillista tietoa, joten en tiedä onko fysiologisesti vahingollista syödä pinaattilettuja joka päivä muun ruuan lisänä. Todennäköisesti ei, eiköhän se ole ihan ok ruokaa sinänsä.

Itse olen rajoittanut lapsen pinaattilettumenyytä ihan gastronomisista syistä, haluan siis kasvattaa hänestä ihmisen joka ei vaadi ruualta aina tuttuutta vaan ehkä jopa ilahtuu siitä että lautasella on jotain uutta.

Kaveripiirissä on liikaa esimerkkejä siitä, miten käy kun pikkulasten luontaiselle tuttuuden rakastamiselle annetaan liikaa periksi, eivätkä ne enää 10+ ikäisenäkään suhtaudu myönteisesti uusiin juttuihin. Sitten ovat kohta kolmekymppisiä joille eksoottisin hyväksyttävissä oleva ruoka on pippuripihvi.

Tosin annan lapselle kyllä välillä myös niitä pinaattilettuja, ehkä keskimäärin kerran tai pari kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän