Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka pääsi tänään pistämään lapsilisiä sileeksi?

Vierailija
24.08.2007 |

Me shoppailtiin tytön kanssa seuraavia juttuja:



-Tytölle maastohousut, paita, sukat ja seitsemät pikkarit (30 euroa)

-Playmobil-bussi (20 euroa)

-Pojalle T-paita ja tytölle juomapullo (10 euroa)

-Jommalle kummalle talvilakki (10 euroa)



Sitten vielä

-ruokakauppaan (65 euroa)

-kilpikonnan ruoka (20 euroa)

-valokuvat (35 euroa)

-ruoka neljälle Raxissa (20 euroa)



Yhteensä 210 eli just sen verran kun tulikin :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihaa, silakkaa, katkarapuja. Nyt ostimme pönikän kuivamuonaa. Punakorva siis kyseessä.

Vierailija
2/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ssä käytiin ja sain 390 euroa tuhlattua..



Lisäksi Mäkkärireissu.. tais olla jotain 30 euroa jälkiruokineen.. (koko perhe)



Lisäksi ruokakauppaan meni 105 euroa



Tuhlasin siis 525 euroa.



Lapsilisää sain 490 euroa joten meni vähän ylikin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 v ja 1,5 v.



T. ap

Vierailija
4/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nro 6

Vierailija
5/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesilasku 150,-

muita laskuja 200,-

eli kaikki meni eikä riittänytkään :(

Vierailija
6/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallessa on, kun en edes muista, milloin moiset pennoset tilille tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kahdesta lapsesta saa sen 210¿.Lapsille ostin jo eilen t-paidan ja bodyn.

Vierailija
8/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylläkään paljon hyötyä, kun menee johonki säästöjutskaan puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä siis hetken tallessa.

Vierailija
10/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli miesystävän lapselle, hoitoaine, 1 kissanruokapurkki ja karkkipussi 10 e

Iltasanomat 1,20e

Tytön jumppamaksu 25 e

Ruokakauppa 30e

Laskut 132 e



Että jäi suunnilleen 85 e..



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin Lidlissä, kirpparilla, apteekissa ja marketissa.

Vierailija
12/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi roskis vessaan, alennuksessa 6e.

Pesuvati 2e.

Lapselle nukke, alennuksessa 3e.

Lapselle käsikoruja 3e.

Itselleni kumisaappaat, super alennus, 7e.



Rukakauppaan 25e





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistin koko potin sileäksi ihan tässä koneella istumalla. Laskuihin meni. Olen ylpeä itsestäni kun en ensin käynyt shoppailemassa ja sitten katsonut paljonko jäi yli, niin kuin yleensä :o)

Vierailija
14/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tytölle uudet baletti(harjoitus)tossut 15¿

-Lapsille vaatteita H&M:stä 70¿

-Itselle vaatteita H&M:stä 50¿



Eli vähän jäi vielä säästöönkin kun 210¿ tuli lapsilisiä=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi shoppaamassa puolestani kantistarjouksen. Laihasti tuhlattu...

Vierailija
16/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elääkö täällä näin moni ns. " kädestä suuhun" eli joutuu odottamaan lapsilisiä, että pääsee shoppaamaan, vai onko lapsilisät sellaista " ylimääräistä" rahaa, joka sitten käytetään juhlallisin menoin, kun se tuleekin.



Nimim. tilillä en pidä juuri koskaan yli 500 euroa, maksan aina Visalla.

Vierailija
17/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranki ostin itelleni :) Kolmet housut (kahdet niistä erittäin halvat kotihousut 2kpl/10e) ja tunikan. Sit olkkariin verhot ja vanhemmalle tytölle prinsessa vihon ja kynän, pojalle salama penaalin ja pienimmälle housut ja paidan. Ai niin apteekista peräpukama rasvaa, maksoki melki 20e.

Vierailija
18/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään ns. vuosibudjetti ja taloustilille siirretään joka kuukausi sen verran rahaa, kuin keskimäärin kuluu laskujen maksuun ja vielä hieman ylimääräistäkin, jolla sitten rahoitetaan remonttia tms. Vaikka sitten jossakin kuussa tulee laskuja keskimääräistä enemmän, ei koskaan ole tarvinnut laskea minä päivänä päästään ostamaan lapselle kengät jos sellaiset tarvitaan vaan ne ostetaan kun tarve havaitaan.

Mulle ylimääräinen raha, jota tuhlataan juhlallisin menoin on esim. töistä saatu ylimääräinen bonus tms.

Tällä hetkellä olen kotihoidontuella kotona, mies pienipalkkainen, mutta ei meillä ole tullut edes nyt tuollaista lapsilisän kulutuspäivää, koska tähän on varauduttu etukäteen. Tänään ostin vain vaippoja ja tytön puolesta synttärilahjan kaverille, meni n. 20 euroa. Muuhun ei sattunut olemaan tarvetta. Lapsilisää tulee vissiin jotain 330 euroa vai paljonko sitä kolmesta maksettiin.

Minä käytän luottokortteja aina vain matkoilla, muutoin pankkikorttia. Pysyyhän kontrolli paremmin, paljonko tilillä on vielä rahaa.

Vierailija:


elääkö täällä näin moni ns. " kädestä suuhun" eli joutuu odottamaan lapsilisiä, että pääsee shoppaamaan, vai onko lapsilisät sellaista " ylimääräistä" rahaa, joka sitten käytetään juhlallisin menoin, kun se tuleekin.

Nimim. tilillä en pidä juuri koskaan yli 500 euroa, maksan aina Visalla.

Vierailija
19/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ennenkin.

Vierailija
20/32 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ollut huomannut, että lapsilisät oli tulleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän