Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astrologia ei todellakaan ole " epäjumalien palvontaa" / saatanasta!

24.08.2007 |

Myöskin Jumalaan uskova ihminen voi ihan puhtaalla omalla tunnolla parantaa itsetuntemustaan / muiden tuntemusta sen avulla - itseasiassa se olisi hyvin toivottavaa ;o).

Kaikkia asioita voidaan käyttää MYÖSKIN pahuuteen - se ei tarkoita, että asia itsessään olisi paha! Astrologisen ihmiskuvan tuntemuksessa on hyvä opetella arvostamaan erilaisuutta; ja käyttää sitä ymmärryksen kasvattamiseen - ei negatiivisessa hengessä toisen alentamiseen. Kaikilla ihmistyypeillä ja persoonallisuuden piirteillä on oma paikkansa tässä maailmassa; kaikki ovat yhtä arvokkaita.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essai:

MUTTA - ja tässä tulen tärkeään pointtiin - ei minun uskoni teidän mukaan kuitenkaan loppupelissä johda totuuteen. Miksi ette voi myöntää sitä?

Kyllä se minun mielestäni on niin, että sinun totuutesi on ihan yhtä " totta" kuin minunkin. Usko pois. :)

Kyllä Aurinkomatkoilla pääsee Teneriffalle ihan siinä missä Finnmatkoillakin. :)

42/42 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kirkosta heti valmistuttuani ylioppilaksi v. 1971 eli 18-vuotiaana.

Rukoilla voi aina ja olla henkimaailmaan yhteydessä.

Olen täällä Pirkanmaalla asuessa törmännyt ns. kristittyyn,joka sanoi minun elävän pimeydessä,koska olen selvännäköinen(kuudes aisti).Jo Kanta-Hämeessä sanoi pappi minun maailmankuvan olevan musta.

No,olen tutkinut ja opiskellut astrologiaa 42 vuotta. Aloitin Tanskassa.Siitä on tullut elämäntapa, koska opin uutta joka vuosi.Se ei ole ennustamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme