Astrologia ei todellakaan ole " epäjumalien palvontaa" / saatanasta!
Myöskin Jumalaan uskova ihminen voi ihan puhtaalla omalla tunnolla parantaa itsetuntemustaan / muiden tuntemusta sen avulla - itseasiassa se olisi hyvin toivottavaa ;o).
Kaikkia asioita voidaan käyttää MYÖSKIN pahuuteen - se ei tarkoita, että asia itsessään olisi paha! Astrologisen ihmiskuvan tuntemuksessa on hyvä opetella arvostamaan erilaisuutta; ja käyttää sitä ymmärryksen kasvattamiseen - ei negatiivisessa hengessä toisen alentamiseen. Kaikilla ihmistyypeillä ja persoonallisuuden piirteillä on oma paikkansa tässä maailmassa; kaikki ovat yhtä arvokkaita.
Kommentit (42)
Erosin kirkosta heti valmistuttuani ylioppilaksi v. 1971 eli 18-vuotiaana.
Rukoilla voi aina ja olla henkimaailmaan yhteydessä.
Olen täällä Pirkanmaalla asuessa törmännyt ns. kristittyyn,joka sanoi minun elävän pimeydessä,koska olen selvännäköinen(kuudes aisti).Jo Kanta-Hämeessä sanoi pappi minun maailmankuvan olevan musta.
No,olen tutkinut ja opiskellut astrologiaa 42 vuotta. Aloitin Tanskassa.Siitä on tullut elämäntapa, koska opin uutta joka vuosi.Se ei ole ennustamista.
Essai:
Kyllä se minun mielestäni on niin, että sinun totuutesi on ihan yhtä " totta" kuin minunkin. Usko pois. :)
Kyllä Aurinkomatkoilla pääsee Teneriffalle ihan siinä missä Finnmatkoillakin. :)