Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka tuntevat olevansa maailman paskimpia ihmisiä kerran kuussa?

Vierailija
24.08.2007 |

Minulla on muutenkin taipumusta itseinhoon, mutta erityisesti juuri ennen kuukautisia iskee aina pahiten. Olen silloin mielestäni maailman rumin, paskin, tyhmin ja surkein ihminen. Kärsin todella tästä ja niin varmaan lähipiirinikin. Mitenkäs tässä pääsisi näiden hiton hormonien herraksi? Niistä luulisin olevan kyse hyvin pitkälti.

Koomisen ennustettavaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se taas kajahti päälle. Tiedän, mies tietää ja varmaan naapuritkin jo osaa katsoa kalenterista että " jaaha, katos Raili monesko päivä menossa..taas se alkaa" .

Olen ihan hirveä, vihaan itseäni ja mitä enemmän kiukkuan, sitä enemmän itseäni inhoan. Tuntuu kuin joku vinksahdus tapahtuisi aivoissa. Huomenillalla varmaan jo helpottaa, tai sitten ei. Joskus tuntuu kuin aivot saisivat taas happea ja v*tutus loppuu kuin seinään, joskus se hiipuu pois.

Nämä oireet pahenivat raskauksien jälkeen. En haluaisi mitään hormonilääkitystä, mutta se taitaa olla kohta edessä jos nämä päivät pahenevat.

Vierailija
2/2 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä todella alkaa jo vaikuttaa ihmissuhteisiin. Lapsikin varmaan ihmeissään. Ja kylläpäs annan tytölle hyvän mallin, että kelpaat juuri tuollaisena ja olet ihana, kun itse inhoan itseäni ja se myös näkyy ja kuuluu...

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä