Ei helvetti mihin HULLUUN törmäsin netissä!!
Hengailin Suomi24:ssä ja bongasin sieltä aivan MIELETTÖMÄN upean näköisen miehen. Kirjoitin sen vieraskirjaan, että se on komea ku mikä, ja onnittelin komeasta pärstästä. Tämä tyyppi vastasikin mulle ja ehdotti puhelinnumeron vaihtamista. No, kivan oloinen tyyppi kun oli, niin vaihdettiin numeroita ja se soitti mulle.
Luulin aloittavani keskustelun ihan fiksun ihmisen kanssa (ja fiksun kuvan hänestä saikin profiilin ja viestien perusteella), mutta tämähän se rupesi heti läähättämään - siis oikeasti läähättämään -, että " keitä kahvit, mä tuun nyt teille" . Mä toppuuttelin, että ootas nyy vähän. Juttu alkoi olla ihan sairasta tyyliin " mä tuun sinne ja nuolen sun persettä ja kuvaan samalla.." Toivotin hyvät jatkot ja sanoin heippa ja hyvästi.
Noo.. eiköhän yöllä soi puhelin ja tämä sama sankarihan se siellä huokailee ja vetää käteen samalla, ja juttelee että eikös se vois nyt tulla meille!!! Rupesin vaan nauramaan sille ja paiskasin luurin kiinni. Mutta siis helvetti, sehän on ihan SAIRAS!
Onneksi on löytynyt joitain ihan tervemielisiäkin miehiä virtuaalimaailmasta..
Kommentit (2)
toivottavasti on Preapaid liittymä sinulla jos ei niin kyllä pelkäisin.
Äijällä on taatusti liittymä josta ei häntä saa selville.
Mieti mikä pervo siellä voi olla ja oliko välttämättä edes oma kuvansakaan.
Kuinka ihminen voi olla noin tyhmä. Äijä läähättää kohta ikkunasi takana tai ovella, vahtii ja kyttää yms.
Ja niitten kuvien takana sitten Pera Pervot, aivan toisen näköisillä pärstillään. Seuraileppa vaikka.. nää kuvat ei oo mitään lepposia kavereitten ottamia fotoja, vaan täydellisiä, mainoskuvia. Huomaat kyllä eron, kun katot tarkkaan.
Ite en koskaan vastannu yhdellekään, jonka kuva oli selkeesti jostain mallikansiosta kopsattu.
Ja on siellä näitä naisiakin, joilla sama juttu. Muistan kerran kun joku oli laittanu profiiliinsa jonkun amerikan julkkiksen kuvan, tyyliin JLo. Ja et ikinä usko miten monet miehet sille tosissaan kirjotti ja kuolas vieraskirjaan miten kaunis se on :DD Suunnilleen se sadas kirjoittaja oli sitten huomannut, että eihän toi oo sun kuva, vaan Jenniferin XD *miehet on idiootteja* Testaa vaikka ;))