Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
teettekö coktailtikut (kasvis, hedelmä) jo edellisenä iltana lastenjuhliin?
24.08.2007 |
vai vasta samana päivänä? vinkkejä, mitä laitatte?
ajattelin: meloni-rypäle
ja
kurkku -porkkana
Kommentit (2)
Toinen vaihtoehto on laittaa kippoihin juustoa paloina, prinssinakkeja, ananaspaloja, kurkkua, pikkutomaatteja, lihapullia, porkkanaa ja muuta sellaista paloina, laittaa tikut viereen ja antaa lasten itse tökkiä omat vartaat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
olen tehnyt kolmea erilaista
viinirypäle
juusto
kurkku
Lihapulla
parika
viinirypäle
paprika
viinirypäle
kurkku