Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä laadukkaita trikoopaitoja äidille?

24.08.2007 |

Täällä on muutama keskustelu jo noista äitien pukeutumisista.. itse palailen myös pikku hiljaa töihin ja pitäisi vaatekaappia uusia. Tykkään pitää ihan pitkähihaisia trikoopaitoja. Tähän asti olen ostanut Espritin, Benettonin, Sisleyn, mutta nuo Benettonin ja Sisleyn paidat ovat venähtäneet ja lyhentyneet vaikka miten olen kuositellut kosteana. En tykkään ihan napapaidoista kuitenkaan... Mistä tai miltä merkiltä löytyisi laadukkaita trikoopaitoja? Hinnalla ei niin väliä, kun en kuitenkaan kovin usein itselleni vaatteita ostele ja hyvästä kannattaa maksaa :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilan Switcher on täällä todettu hyväksi, Espritin, Jackpotin ja InWearin lisäksi. Joku ekologinen-ideologiakin tuon Switcherin takana on.

Onko kenelläkään kokemusta Friendtexin vaatteista? Sain S&A -messuilta katalogin ja sieltä löytyisi tarvitsemiani XS-kokoisia vaatteita, niitä kun ei joka puussa kasva..

Vierailija
2/15 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kestäviä, mutta malleissa ja kuoseissa olis vielä kehittämisen varaa. 4v sitten hankitut paidat ovat edelleen kuosissaan ja väritkin yllättävän ok. Uudemmatkin vaikuttavat olevan samaa laatua :)

Espritin vaatteet eivät ikävä kyllä ole erityisen laadukkaita-istuvia ja kauniita kylläkin ja siksi niitä usein sorrun ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa niin pieni valikoima. Melkeinpä sanoisin että H&M Loggin trikoopaidoissa ollut paras hinta-laatusuhde, ja ne ovat olleet riittävän pitkiä eikä pesu ole vaikuttanut pituuteen. Ulkomailta löytyy sitten monia kivoja merkkejä. Velvet-nimiseltä merkiltä olen löytänyt yhden kivan kerran reissussa. Tämä nyt ei varsinaisesti ole perustrikoo mutta tällaisen tilasin nyt syksyksi:

http://www.boden.co.uk/col.asp?segname=Women&styid=WL399&segid=6&gpname…

Vierailija
4/15 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat minusta olleet hintansa arvoisia :)

Vierailija
5/15 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli molemmista lastenvaatemerkeistä löytyy laadukkaita vaatteita myös aikuislle.

http://www.meandi.se/fi/sivut/vaatekartta.aspx

http://www.fi.lingonblabar.com

Vierailija
6/15 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy tosi kivoja

raitaa

palloa

myös yksivärisiä

pienillä " kuviolla" yms

Ja on tosissaan kestäviä ja pestäviä!

Vierailija
7/15 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ainakin ovat kestäneet tosi hyvin.

Vierailija
8/15 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut erittäin tyytyväinen Jackpotin laatuun - eikä hintakaan ole paha. Eivät nyppyynny pesussa ja säilyvättävät mittansa pesusta toiseen ja puuvilla/elsataanisekoitus on tosi mielyttävä. Minä rumpukuivaan kaikki trikoovaatteet, on se sitten pesuohjeessa sallittu tai ei, eikä tässäkään suhteessa ole mitään ongelmia Jackpotilla.

Vierailija
9/15 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät hyvin nyppyyntymättä (en oikein kestä nyppyjä ;). Jackpotin tyttöjen vaatteetkin on samaa laatua kuin aikuisten. Olen ostanut kummitytölle ja saanut kehuja laadusta ja juuri tuosta edellämainitusta kuivurinkestosta ;) Myös marimekko on yleensä hyvä, jos vain kuoseista löytyy mieleistä. Tosin joskus hinta on ollut minulle liikaa perus arkipaidasta. Käyttäähän mieleistä paitaa toki pitkään, mutta silti. Mexxiltä olen aiemmin ostanut paitoja ja ovat olleet laadukkaita. Nyt ostin alennuksesta FilippaK paitoja, joka todella laadukkaita, mutta normaalihinnalla en olisi ainakaan ekaa kertaa ostanut. Ja soak in luxury on ollut hyvälaatuinen.

Vierailija
10/15 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien kokeilujen jälkeen hyväksi olen todennut Boomerangin, Marc' o Polon ja Gantin trikoopaidat. Hyvin ovat kestäneet ja pitkään, en edes kehtaa tunnustaa kuinka vanhoja paitoja käyttelen =))). Kesän alussa ostin vaihtelun vuoksi muutaman Espritin kesäpaidan ja kyllä harmittaa, laatu ei ollut sitä mitä hinnalta olisi odottanut, venähtäneitä ovat kesän käytön jälkeen.

Vierailija
11/15 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uudet lyhenevät ja levenevät - hinta laski samoin laatu.

Olen huomannut myös Espritin paidoissa saman ilmiön, vanhemmat parempilaatuisia. Mexxin paidat ovat aina olleet lyhenevää/levenevää laatua.

Vierailija
12/15 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansolla ja R-collectionilla ihan kivoja peruspaitoja ja tosi kestäviä ovat.

Vierailija
13/15 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivoja nuo meandi:n vaatteet! Mistä itse niitä saat kun käsitin että voi ostaa ainoastaan esittelytilaisuudesta? Eikä sellaisesta oo tietoakaan.

Vierailija
14/15 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuo pari H&M:n perustrikoopaitaa ovat säilyttäneet kuosinsa loistavasti. Ostin raskausaikana ja pidin ison mahan kanssa. Nyt ovat ihan loistavassa kunnossa eli kangas ei venähtänyt yhtään. Ja ihan tukevaa trikoota ovat.

Benettonin paidat ovat minulla venähtäneet pahasti ja ne ei ole muutenkaan niin kivoja kun niissä ei ole lycraa. Espritit ovat jostain syystä kutistuneet, vaikka olen pessyt ihan ohjeen mukaan.

Nyt ostin Tom Tailorin paitoja, joten saa nähdä millaiseksi ne osottautuvat.

Vierailija
15/15 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me&I eikä Marimekko oikein kiinnosta.. Noita muita voisikin kokeilla :)

Espritillä on jotkut ok, jotkut taas kutistuu pituudesta.. Benettonia en kyllä enää osta itselle enkä lapsille!!