+++MARRASMASUJEN VIIKONLOPPUTURINAT+++
En löytänyt vielä pinoa, toivottavasti nyt en laita uutta!
Joka tapauksessa tässä linkki eilisiin jutusteluihin=)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11093215&p=2&tm…
Kommentit (23)
Aurinkoisena ja lämpimänä alkanu päivä muuttuki sit sateiseks ja ukostavaks. Oltiin tyttöjen kaa kaverin ja sen lasten kaa piknikillä ja ukonilma yllätti meijät. Onneks oltiin ehitty jo evästää ja leikkiäki yli tunti joten sit suunnattiin kotiin. Taitaa olla t-paitakelit kohta ohi :( ja syksy tulee, tosin tuntuu taas se ihana tosiasia vähän lähemmältä et vauva on kohta sylissä! Kohta on jo syyskuu ja sit ei oo ku lokakuu välissä ja eiköhän sillon jo aleta kuulemaan meijän pinosta vauvauutisia :)
Harmon: Oli tosiaan ihanat synttärit sun mies järkänny sulle! Mun mies osti mulle keikalle liput ku täytin 30v mut odotin et ois ite lähteny mukaan, vaan ei, mies sano et mee jonku kaverin kaa pitää hauskaa. Oli mulla kyl hauskaa ja se oliki vika kerta ku kävin juhlimassa ennen plussatestiä jonka tein pari viikkoo juhlinnan jälkeen.
Omppu-75: Ihanaa ku teijän neiti nukkuu viikonloppusin 8-9 asti. Meijän esikoinen on aina ollu aamuvirkku ja herää lähes aina seiskalta. Pienempänä jopa vähän yli 6. Miehen loman aikana sentään nukku puol kasiin-kasiin :)
tulppa: Onpa pitkä aika ku ette miehenne kaa nää kunnolla. No onneks pian on sit aika rauhottua ku vauva syntyy ja miehelläki on isyysloma. Sitä se mun mies ainaki jo odottelee ;) Siis sekä sen takii et vauva on sit meijän sylissä ja et saa olla kotosalla ihan vaan.
rypäle: Mulla on välillä vihlassu emättimessä ikävästi, viimeks hetki sit just ku nousin seisomaan enkä ees mitenkään nopeesti. Joskus vihlasu pistää ihan hetkeks seisahtumaan.
Tytöt taitaaki jo nukkua joten hipsin tästä sohvalle: jospa mies jaksais vähän kutitella...
Tarald ja tiitiäinen 28+1
Keskustelun pohjaksi, jos joku kaipaa -tämä lista on muodostettu sen mukaan, mitä ketjussa " Mielipiteitä hankintalistastani" saatiin aikaiseksi:
pieniä vaippoja
siteitä äidille
uimarengas -" -
maidonkerääjä
liivinsuojia
puhdistuspyyhkeitä
niistäjä
sinkkivoidetta
hoitoöljyä
talkkia
tuttipulloja ja pullotutteja (niiden pesuun tuttipullonpesuharja)
huvitutteja
ensilusikka
hoitoalusta tai -pöytä
imetystyyny
amme
vaunut
turvakaukalo
sitteri/kantoliina/kantoreppu
pinnasänky
lakanoita, sideharsoja, muovifroteealustoja
korviketta
imetysliivit
rintapumppu
itkuhälytinLääkinnällistä puolta:
D-vitamiinit
Lansinoh ja/tai Bepanthen
suppoja
särkylääkettä äidille
(oma kuumemittari lapselle)
Cuplatonia tai Disflatylia
Rela-tippoja
keittosuolatippoja
KL.
Nyt tuli kaksinkertasena kun tuo laitto jonkun virhe sivun ensin ja silti oli mennytkin?=(