Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis. Saiko noi BB-talon asukkaat nyt luvan puhua muuta kieltä, kui suomea?

Vierailija
19.10.2008 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös siellä saisi muka muuta puhua kuin suomea?

Vierailija
2/4 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla yhtä älykäs kuin Anniina joka ei millään tajunnut, että tämä afrikan lisäys ei puhu suomea.

Eikä tuota asukkaiden puhetta voi oikein englanniksi kutsua. Todella tuskallista tankeroenglantia tai olisi edes sitäkin. Tero kuulostaa yhtä olemattomalta kummallakin kielellä mikä on aika saavutus jo sinänsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole 24/7 (mikä ehkä kertonee jotakin älykkyydestäni; on muutakin tekemistä, kuin koko viikko nollata kapasiteettia), enkä ehtinyt katsomaan Munyan saapumista taloon, joten en voi tietää missä vaiheessa BigBrother antoi asukkaille luvan puhua suomen lisäksi englantia.

T: BB:tä ajanvietteenä sunnuntai-iltaisin seuraava MMM

Vierailija
4/4 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole 24/7 (mikä ehkä kertonee jotakin älykkyydestäni; on muutakin tekemistä, kuin koko viikko nollata kapasiteettia), enkä ehtinyt katsomaan Munyan saapumista taloon, joten en voi tietää missä vaiheessa BigBrother antoi asukkaille luvan puhua suomen lisäksi englantia.

T: BB:tä ajanvietteenä sunnuntai-iltaisin seuraava MMM

Mulla on 24/7 (juu kyllä, se tarkoittaa juuri sitä, että sitä tuijotetaan sen 24/7...) ja en ole huomannut, että lupaa olisi annettu. Jotain sentään voi itsekin päätellä. Jopa BB-talossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän