Rakastuin vapaaseen mieheen ja hän minuun.
Minä olen naimisissa ja yhden lapsen äiti. Jättääkö mies ja aloittaa uusi elämä uuden miehen kaa?
Kommentit (6)
Ja ainoa, joka tietää, lähteäkö, olet sinä.
Mutta mutta: jos lähdet, tulee taas arki, ehkä lisää lapsiakin, niin ans ollakaan, saatat ihastua taasen seuraavaan henkilöön.
Tiedän tuon siksi, että itse ihastun säännöllisesti. Ihastuminen nyt kuitenkin on melko värisyttävää jne. Ikinä en asian eteen tee mitään (ts. ole uskoton puolisolleni tms), ja aina ovat menneet ohi.
Lupasin naimisiin mennessäni tahtoa, joten tahdon. Elän puolisoni kanssa, jota rakastan; matka ihastumisesta rakastumiseen on kuitenkin melko pitkä!
Vierailija:
Ja tätä on jo jatkunut pitkään
Ja nosta kissa pöydälle siitä, että haluat perheen olevan nro 1 miehellesi.
Mutta älä vaihda lennossa! Jos edelleen jossain vaiheessa yritettyäsi muuttaa nykytilannetta haluat erota, eroa. Mutta älä lennossa toiseen suhteeseen.
Todennäköisesti heijastelet nyt huonoa parisuhdettasi siihen vapaaseen mieheen - josta et yhtään tiedä, olisiko hän perhettä arvostava, ennen kuin sinulla olisi hänen kanssaan perhe...
En kuitenkaan eronnut, katkaisin välini tähän toiseen mieheen, käytiin terapiassakin ja yritin tosissani. Suhteessa oli tosin isompiakin ongelmia. Ero kuitenkin tuli sitten vuoden päästä.
Kaksi vuotta eroni jälkeen päädyimme uudelleen yhteen tämän " vapaan miehen" kanssa. Nyt onnellisesti yhdessä. Mutta tällaista tapahtuu varmaan aika harvassa tapauksessa.
Jos sulla ja nykyisellä suhde kunnossa niin älä lähde sitä rikkomaan. Uutuuden viehätys katoaa pian.