Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen haluaa painaa 50-55 kg?

Vierailija
01.10.2012 |

Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon?

Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta?

Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.

Kommentit (174)

Vierailija
101/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 167 cm ja 53 kg. Olen kahden lapsen 30 äiti :) Eikä tarvitse aina olla syömishäiriöinen jos on vähempi painoa. Itse syön enemmän kuin poikakaverini ja en vaan liho. Enkä haluaisi olla tämän pyöreämpi..Minulle on ihan sama vaikka jotkut sanovatkin minun olevan liian laiha. Minkäs teet ;)

Vierailija
102/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä näytän juuri niin vitun pieneltä kuin kuulostaakin,pienet tissit pieni perse.

Sori kauheesti että olen tälläinen,mulla kaksi lasta ja liikun ja syön silti näin...että anteeksi kun geenit on mitä on.

Ärsyttää tää hoikkien ihmisten jatkuva mollaus, en minäkään kulje haukkumassa isompia ihmisiä laardikasoiksi ja laiskoiksi paskoiksi.

Sekö teitä vituttaa että joidenkin ei oikeesti tarvii tehdä mtn.pysyäkseen hoikkina?

Toki haluaisin enemmän muotoja mutta minkäs teet,niin paljon ei tää ulkomuoto haittaa että niiden takia leikkelemään lähtisin.

Anteeksi vielä kokoni puolesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin painaa 57 kg ja pituutta on 172cm.

Joskus painoin tuon verran ja elämänlaatuni oli aivan tajuttoman korkealla.

Rp oli todella pieni eli käytännöllisesti katsoen, miltei kaikki paino oli lihasta.

Takapuolikin mulla oli tuolloin aivan upea, sellainen omppumallinen. Rinnat olivat pienet, mutta en ole ikinä välittänyt isoista rinnoista.

Nyt painan miljoona kiloa enemmän, rinnat ovat typerän isot (c) ja KOKOAJAN tiellä..... Kunhan tämä raskaus on mennyt ohi, alkaa urakka ja laihdutan itseni vähintään siihen 60kg:aan. Toivottavasti rinnat häviävät silloin myös, ainakin löytäisin paremman näköisiä vaatteita päälleni.

Minun naiseuteni ei muuten ikinä ole ollut jostain tisseistä kiinni ja on aika säälittävää ajatella niin.

Ja minä siis haluan olla hoikka oman itseni takia, enkä kenenkään muun.

Vierailija
104/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä haluaisin. Nyt painan 62 kg ja pituutta 169 cm. En kyllä aio ruveta laihduttamaan, mutta kateellisena katson sirompia keijukaisia, joiden päällä kaikki vaatteet näyttävät hyviltä.

Vierailija
105/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki huutaa kuorossa, että KYLLÄ MULLA ON ISOT TISSIT JA LANTIO JA PERSE!

no mullapa ei ole. olkoonkin sitten, että vartalonmallini on se "kukkakeppi" tai "poikamainen". mitä sitten? pitäisikö mun mennä ottamaan silikonit ja joku lantionlevennysleikkaus? enpä oo menossa. :)

ja jos rasvaa tulee, se tosiaankin tulee tohon mahaan. no okei, perse alkaa kans roikkua. siis todellakin se valuu puolivälissä reisiä höttönä jos kiloja tulee (läskinä) lisää. :D ei kiva.

pömppömaha (pelastusrenkaineen) ja löysä persus ei houkuttele. tissejä tai naisellista bootya mulle ei todellakaan tule, ylipainoisenakin oli tää a-kuppi. eli ei kiitos, pidän itseäni oikein kauniina naisena. naisellisuus ei ole yhtä kuin tissit ja pitkät hiukset yms. perusstereotypiasymbolit.

Vierailija
106/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta 170cm/70kg on pyöremmän naisellisempi kuin 170cm/55. Fakta.

Just joo. No jos tykkää löysästä mahasta ja riippuvista rukkasista rinnalla, niin mikä siinä.

Vierailija
107/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 v., 165 cm ja nyt 66 kg.

Nyt 43v, 160cm ja 65kg

Vierailija
108/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
109/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaalipainoinen, ja mulla on huono olo painavampana. Toisekseen erittäin kurvikas. Vyötärö tosi pieni, leveä lantio ja isot rinnat. Vartaloni on erittäin naisellinen. Joka tapauksessa sinulla on oikeus mielipiteeseen. Naisellinen voi olla monella tavalla. Itsekin tykkään katsella isompia naisia siinä missä pienempiäkin, ja mielelläni sellaisen XL-neidon ottaisin kainaloonikin, jos mulla ei jo olisi puolisoa. :)

Vierailija
110/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 170 cm, paino 53 kg. Ja naisellisia muotoja on lantio ja b-kupin tissit (no ok, tissit eivät ole kovin isot). Ja tämän painoisena olen juuri täydellinen, lihasta on, mutta myös rasvaa juuri eim. tuossa lantiossa.

Te tuijottelette liikaa vaakaa. Kannattaa katsoa myös peiliin.

Vierailija
111/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ap:lle vastaus.

t. 165 cm, 50-51 kg.

Vierailija
112/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en tiedä haluaisinko... Oon sen 175 cm ja n. 55 kg ja niin läskin näköinen ja läskin oloinen. Yök. Olisin mieluummin 45 kg. Vaikken näyttänyt silloinkaan laihalta. :(

Joo ja olen pöpipää.

Vierailija
113/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelemata. t. 50kg

Vierailija
114/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilynkin painoi 53kg, näytti oikein sopusuhtaiselta, kurvikkaalta ja todellakin täydelliseltä naiselta. Väitätkö, ettei Marilyn ole aivan ihana??

Vierailija
115/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipideasia, näyttääkö se hyvältä vai ei. Itse olen 161cm pitkä ja haluaisin painaa juurikin 50-55kg.

Vierailija
116/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian laiha, en vain omastani vaan myös kaikkien muiden mielestä. Rasvakerrosta saisi olla lisää. Vertaan omaa pituus/painoani muutamiin muihin tässä ketjussa kirjoittaneisiin ja olen kateellinen vastaavan painoisten tai jopa kevyempien kurveista ja rinnoista. Minä näytän sauvasirkalta. Lihaksia on tässä varressa kaikesta päätellen liikaa, kun rasvaprosentti on niin alhainen. Verisuonet voi laskea ja tunnustella yksi kerrallaan, edes avokaulaisia t-paitoja en voi pitää, kun rintarangan luut erottuvat liian selvästi. Kädet ovat niin ohkaiset ja suonekkaat, että lyhythihaiset paidat ovat ei-ei. Rinnat ovat tietysti pikkuiset kummut, A tai pieni B.

Näin on ollut aina. Olen malliltani hoikka. En liho. Yritän välillä väkisinkin syödä runsasenergistä ruokaa, jotta saisin vähän rasvaa varteeni tarttumaan. Mutta ei. Luulen, että lihaksisto polttaa energiani niin tehokkaasti, ettei reserviin jää.

Näin me ollaan erilaisia. Uskon niitä edellisiä kirjoittajia, itseäni pitempiä ja laihempia, jotka näyttävät pehmeän naisellisilta. Itse olen lommoposki riuku, juuri sellainen, jolle ap motkottaisi kaupungilla että "lihoisit 10kg niin näyttäisit paremmalta!"

Miksi meitä laiheliineja saa haukkua?

Vierailija
117/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pituutta 161cm ja en suinkaan näytä naisellisemmalta kun painoni nousee, ennemmin nuorelta pojalta kun pienet rintani ja muuten kapea vyötärö eivät enää erotu muusta massasta. Kaikki evät pyöristy kauniin naisellisen pehmeiksi. Olen rakenteeltani keijukaismainen ja sellasena 45 kilosena tunnen oloni kaikin puolin hyväksi. Ja ei, luut evät törrötä, enkä kärsi syömishäiriöstä. Tuntuu ikävältä kun pyöreämmät naiset haukkuu hentosempia sisariaan. Nainen voi olla naisellinen niin monella tapaa!

Vierailija
118/174 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan 54 kg ja olen 167cm pitkä ja kyllä mulla on tissit ja bebakin.

Ja miehet kuolaa kuumina perääni. Tämän kuumempi ei kyllä enää huvittaisi ollakaan.

Vierailija
119/174 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 12v oon 167cm pitkä ja painan 69kg! 

Tavoitteena laihduttaa 15kg 2,5kk syömällä 400-800kcal päivässä.

En tykkää liikkua talvisin kun on niin kylmä niin luin netistä anorektikoiden sivulta 

että joku tyttö laihdutti 8vk 15kg. Olen kuitenki aika nuori ja en halua että kaikki

sanoo mua koko ajan läskiks. Kuiteki sen ikänen et oon alkanut kiinostuu pojista

ja aika moni poika on sanonut ettei tykkää ku oon läski. Alunperin painoin 72kg

joulun jälkeen mutta sit söin ton 400-800kcal päiväs nii lähtenyt viikos 2kg.

Nyt vaan vielä se 15kg niin voin vihdoin nauttia elämästä. Tiedän että jos

rupeen syömään taas normaalisti kaloreita niin lihoan vai kaksinkertaisena

lähtöpainosta, mutta ajattelin elää vähä kalorisena. Tärkeintä on että on

laiha! Haluaisin tietenkin painaa alle 50kg mutta moni on sanonut että

kuukautiset lähtevät siinä vaiheessa. Tiiän myös sen että kohta en jaksa 

syödä kun alle 500kcal ja laihdun hirmuvaihdilla jo alipainon rajoille.

Sairastun anoreksiian ja mun vanhemmat saa hermoromahduksen ja

kaverit jättää sut. Et jaksa enää tehä mitään ja oot kiukkunen.

Joudut laitokseen ja saatat kuolla ja mitä muuta vaan. Mutta

mua ei kiinnosta, saampahan mä enemmän huomiota kun ennen.

Eipä mua kiinnosta vaikka kuolenki kun ei tääl oo mitää ku paskaa.

Vierailija
120/174 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen 163 senttinen. Siinäkin painossa minulla on yksi kurvi, lantiolla. Jos paino valahtaa 45 kiloon, olen vihdoin timmi ja tiukka.

ps. minua ei voisi vähempää kiinnostaa mikä sinun tai "miesten" mielestä on hottia ja kurvikasta ja seksikästä. En halua olla sellainen.