Millainen nainen haluaa painaa 50-55 kg?
Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon?
Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta?
Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
Kommentit (174)
Voimaantukaa, ylipainoiset siskoni, voimaantukaa pilkkaamalla normaalipainoisia ja hoikkia!
165/55 kuulostaa omaan korvaan ihan normaalilta. Itse 161/46, enkä ole mitenkään hurjan laiha, tanssijan kroppa, jossa rasvaprosentti pieni ja lihakset jaloissa. Ja kyllä, haluan olla pieni, olen tämmöinen mielelläni. Vaikken omasta tahdostani, olen vain niitä ärsyttäviä jotka ei liho vaikka söisi mitä.
Noin 155-165 cm pitkille hyvä paino.
En voi painaa enempää, koska paino ei kerry tasaisesti. Lisää tulee lähinnä pepun alle, yläreidet leviää. Joten näyttää ikävältä, kun muualta on hoikka.
Riippuu tietty paljon luustosta yms mutta kun itse painoin 52-55 kg (olen 164cm) 16-38 vuotiaana olin todella nälkiintyneen näköinen. Olen todella siro ja pieniluinen ja noilla kiloilla poske lommollaan.
Nyt painan 63 kg ja siinä on muutama liikaa, luulen että 60 kg olisi ihanteellista kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
En voi painaa enempää, koska paino ei kerry tasaisesti. Lisää tulee lähinnä pepun alle, yläreidet leviää. Joten näyttää ikävältä, kun muualta on hoikka.
Sama täällä. Päärynä näyttää hyvältä kun on hieman "alipainoinen".
Vierailija kirjoitti:
Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon?
Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta?
Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
Meepä kade muualle :D Kyllähän se ottaa päähän jos oot ite öh ylipainoinen sohvaperuna :D
Terv. Nainen 160cm, 45kg
Minä haluan ja olen koko aikuisikäni ollut 48-51kg. Jos lihon niin läski tulee pelkästään jenkkakahvoihin, jalat ja kädet pysyy hoikkina, eikä se ole kovin kaunis näky.
Ja olen kyllä mielestäni ihan naisellinen, kuppikokoni on 65D jos se ap:ta sattuu kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon? Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta? Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
Tarkoitatko että en ole aikuinen,kun olen 160cm pitkä?
Olen nuorena painanut tässä pituudessa 49-53 ja olin silloin hoikka,mutta en poikamainen. Nyt painan 58 ja risat,ja olen hieman ylipainoinen.Vyötäröllä on läskiä ja vatsa hieman pömpöttää.Lisäksi reisissä ja perseessä on läsää.En tykkää yhtään omasta kropastani tällaisena paksukaisena. Olisin ikionnellinen jos painaisin 5-8 kiloa vähemmän.Jos 165 pitkä aikuinen nainen painaa 55 kiloa niin todennäköisesti hän on ihan just sopiva,ei liian laiha.
Ei välttämättä sopiva. Moni on. Mutta.... Siinä painoindeksin normaalissa on haarukkaa hyvästä syystä. Mä olen 162 pitkä, ja painon ei tule laskea alle 57 kg:n, tai ollaan tilanteessa, jossa lihasta on niin suhteessa niin paljon, ja (tiettyjen alueiden) rasvaa niin vähän, että multa loppuu menkat. Ja vaikka en ole sellaisessakaan painossa pieni, olen... No, jotenkin ruman kireä. Ja on ollut syy, että painoani on miettinyt sisätautilääkäri, joten edellinen painoon liittyvä arviointi on hänen. Kyse ei ole mun mielipiteestä.
Kai tämäkin kroppa olisi johonkin lajiin ihanteellinen. Leveät hartiat, kapea lantio, lyhyt selkä, isot lihakset. Ei siroutta. Naisellisuutta muhun saa painossa 60 kg. Rinnat ovat keskikokoa isommat.
En halua ajatella, mikä oloni olisi vaikkapa tasan viiskytkiloisena. Oikein siro lyhyt nainen olisi siinä painossa söpö. Näitä keijukaisia on ystävissä pari, eikä heidän suloisuutensa ole multa pois. Ja kyllä, heillä on rinnat ja muita kauniita feminiinisiä piirteitä. :)
Mä oon ny 24v/162cm ja aina painanu alle 50 kg.
Pienimmillään oon ollut 43kg, ja voi kyl sanoo et sillon näytin jo riutuneelta. Reagoin helposti vastoinkäymisiin niin, etten pysty syömään.
Yleensä painan 45-48kg ja voin sanoo et todellakin muodot löytyy !
Ei oo muodot kii siitä paljo o ylimäärästä rasvaa vaan just lantion ja vyötärön ja rintojen SUHTEESTA.
Oon tosi sirorakenteinen mutta mun rinnat näyttää isoilta ja terhakan pyöreiltä ihan b kupissakin, mulla on aika pyöree peppu ja tosi kapee lantio.
En todellakaan näytä pikkupojalta 😁
Oon todella feminiininen ja saan paljon huomiota miehiltä ihan kaupungillakin.(ahdistavaa välillä kyllä..)
Voi isommatkin naiset olla superkauniita ja seksikkäitä, mä vaan itse oon parhaimmilla i näin. Riippuu niin ruumiinrakenteesta.
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta 170cm/70kg on pyöremmän naisellisempi kuin 170cm/55. Fakta.
Pyöreämpi kyllä, naisellisempi tuskin. Kilot ei ole = muodot.
Mulla ainakin alle 50 kilosena selkeesti naisellinen leveä lantio ja pyöreä hyppyripeppu. Vyötärö on puolestaan todella ohut. Olen todella naisellinen vaikka olenkin siro. En haluaisi olla painavampi koska olen niin sirorakenteinen että minulle on luontevaa olla pienikokoinen. En haluaisi menettää muotojani ihraksi..
162/48-49kg
Samaa ihmetellyt. Halutaan rasvaton ja poikamainen vartalo. Ei ole kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään, Ap:n kaltaiset miehet eivät ole mun kiikarissa, joten kyllä vakka kantensa löytää. Muuta Ap keskisuomeen, lehtien mukaan siellä keskipaino vaan nousee. Näkemiin.
Ap on selvästi lihava nainen 😁 Haluaa haukkua ja lytätä sirompia ja katseita kääntäviä naisia tunteakseen olonsa paremmaksi.
Kyllästyttää tämä body shaming. Mikä siinä on että naisen vartalo on aina arvostelun ja kyttäämisen kohteena. Läski, liian laiha, urheileva poika.. Voi hyvä ihme! Uuden vuoden lupaus itselleni: asetun tällaisen ajattelun yläpuolelle.
167cm / 50kg , ikää vasta tosin 22, joten toivon pyöristyväni vielä joskus. Minusta painon arvosteleminen on aina yhtä ikävää ja itsekin olen joutunut oikein opettelemalla suhtautumaan kommentteihin laihuudestani kevyemmin. Joskus se satutti vielä paljon pahemmin, nykyään itsetuntoni on jo parempi. Syön enemmän kuin poikaystäväni enkä hirveästi harrasta liikuntaa (joka tietysti osasyy siihen, että näytän lihaksettomalta). Silti en ole vuosiin laihtunut tai lihonut oikeastaan ollenkaan, mutta loppujenlopuksi olen todella tyytyväinen peilikuvaan. Eikä haittaa pienet tissit tai ruipelot kädet, kunhan saan pidettyä posket terveen näköisenä sen sijaan, että ne kovertuisivat lommoille, niin mielestäni riitän näin.
Laihuudesta kriittiseen sävyyn mainitseminen kertoo ihmisestä aivan yhtä paljon kuin lihavien arvosteleminenkin. Ja käviköhän aloittajalla mielessä, että toisilla on myös geenien puolesta tilanne, jossa massaa ei vain kerry samalla tavalla, terveisin kahden hoikan ja pitkän ihmisen jälkikasvu.
Meitä aikuisia naisia on myös alle 160cm pituisia. Meille tuo paino ja vähempikin on just hyvä paino. Inhottaa tollainen bodyshaming. Ihanko kukaan pituudelleen mitään voi.
Monelle tuo paino on just hyvä, myös pitemmille.
Mitä ap tarkoita tuolla haluamisella. Harvaoin haluja siinä painossa tarvitaan, vaan useimmat ovat juuri sen painoisia kuin ovat, haluista riippumatta.
Itse olen 167 pitkä ja olen aina painanut 50-55kg ja vielä mahtuvat 60-luvun retrovaatteet päälle. Olen kohta 70 v.
Itelle ihannemitat olis juurikin noin 165/55. Niissä mitoissa (nyt oon ehkä 5 kg painavampi) rintani ovat n. 65I, lantioni reilu 90 cm ja vyötäröni alle 70 cm joten muotoja kyllä löytyy :D
Hah,mä en sit ilmeisesti oo myöskään aikuinen kun vaan 160cm pitkä... ja vieläpä sillon jos liikun enemmän paino on lähempänä 45kg! Ajatella, en silti näytä pojalta... nyt kun olen joutunut olemaan juoksematta pidemmän aikaa, on painokin noussut sinne 50-52kg ja ihan naiselliseksi koen itseni näin...
En nyt sanoisi olevani kukakeppi vaikka painan 55kg. Mun mitat on 90-70-90.