Millainen nainen haluaa painaa 50-55 kg?
Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon?
Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta?
Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
Kommentit (174)
No joo, mutta 170cm/70kg on pyöremmän naisellisempi kuin 170cm/55. Fakta.
No kyllä 170cm/70kg on läski. Minä en ainakaa toivo, että vaimo saisi 10kg lisää painoa päästäkseen noihin lukemiin.
Pituutta tosin vain 164cm.
Ennen lapsia painoin tuon verran, mutta nyt pitäisi pudottaa 3-5kg.
En näytä hoikkana urheilevalta pojalta. BTW miksi pyöreämmät naiset nimittelevät hoikkia naisia pojiksi??
Olen hyvin naisellisen näköinen nainen; pitkät hiukset ja erittäin pyöreä (=lihaksikas)pylly. Harrastan liikuntaa aktiivisesti. Ei miehet totisesti ole erehtyneet luulemaan minua pojaksi :D
Haluaisin läsää pois vyötäröltäni, jotta vatsalihakseni näkyisivät kauniimmin :)
Minä olen 163 senttiä pitkä, painan 52 kiloa ja ikää 45 vuotta. En ole huojuva kukkakeppi vaan kaikkiaan sirorakenteinen. Eikä ole syömishäiriöitäkään. Olen ihan tyytyväinen ulkomuotooni.
Aloitus on niin hullu, etten viitsi enempää kommentoida.
itse painan yleensä n.54-56kg ja olen 171cm pitkä (nyt raskaana....). D kupin tissit ollut jo hyvin nuoresta (olis ihan kiva jos olis hieman pienemmät, saa liikaa 'tissihuomiota' nyt). Hoikka vyötärö, pitkä selkä, hoikat jalat. Aina syönyt luonnostaan terveellisesti, en kauheasti tarkkaile syömisiäni. En omista edes vaakaa -käyn tuttujen luona vaa'alla pari kertaa vuodessa silkasta mielenkiinnosta.
En urheile hirveästi, mutta kävelen ja pyöräilen arjessa paljon ja valitsen aina portaat hissin sijaan. Lenkillä säännöllisen epäsäännöllisesti... Lähestyn neljääkymppiä ja huomaan aineenvaihdunnan hieman hidastuneen, mutta toisaalta sokerisia juttuja tekee nykyisin vähemmän mieli, joten eiköhän näillä mitoilla jatketa suurinpiirtein kolmannenkin lapsen jälkeen. Naisellisena.
Ja olen ihan sopivan kokoinen, hoikka ja siro nainen. Ja naisellinen. Ei toki ole leivinuunipersettä eikä navassa roikkuvia lolloja, mutta nätit pyöreät rinnat ja pakarat kuitenkin. Ja lantio leveämpi kuin vyötärö. Niin, minulla siis on vyötärö toisin kuin ap:lla, veikkaisin. :)
Olen 165 cm, painan 53 kg. Treenaan, että saan lihasmassaa, olen luonnostaan aika rääpäle. Anoreksiasta puhuminen on aika törkeää siihen sairastuneita kohtaan. Vaikka ap:lle asia näyttääkin olevan täydellistä utopiaa, jotkut vain ovat hoikkia luonnostaan.
ap:lle tiedoksi että meitä aikuisia naisia on kyllä alle 165cm pitkiäkin :). Kuten minä jonka pituus on 155 cm, ja paino asettuu luonnostaan sinne 50-52 kg tienoille.
muotoja on kyllä 70E edestä:) että ihan mielelläni olisi tuollainen enkä tällainen paksuperse!
olen ollut aina hoikka, silti muotoja.
Minä olen 165cm ja painan 53-56kg.. Olen tyytyväinen!
Muotoja löytyy vaikka laihtuisin tuohon 50kiloonkin.. Ennen lapsia nimittäin painoin 50-53kg.
Painan kyllä 52kg mikä on omasta mielestäni mulle oikein sopiva paino!
Ja siinä se pysyykin söin mitä söin ja kun liikun. Joten miksi ihmeessä mun pitäisi alkaa itseäni väkisin läskittämäänkään?
mutta painan laihduttamatta ja syömisiä sen kummemmin miettimättä 53kg, pituutta on 168cm. Ja en ole syömishäiriöinen. Muotoja kyllä löytyy, koska luusto on sen mallinen että mulla on ihan kunnon lantio. Mielestäni en ole ollenkaan liian laiha, koska paino on luonnostaan mitä on, mutta ilkeitä kommentteja kuulen kyllä aina välillä tyyliin "onko sulla anoreksia".
Eri asia tietysti jos laihduttamalla kuihduttaa itsensä, mutta ei kaikki hoikat ole anorektikkoja. Olen ihan tyytyväinen omaan painooni, vähän lisää lihaksia tosin toivoisin. Mieluummin kuitenkin olen tällainen kuin ylipainoinen, vaikkei tätä varmaan ääneen saisi sanoakaan...
Itse painan n. 50kg ja olen 165cm pitkä. Tämä on minulle luonnollinen paino (en siis mitenkään tarkkaile painoani) ja olen tyytyväinen itseeni juuri tällaisena. Naisellisenakin itseäni pidän, vaikka omaankin ilmeisesti tuollaisen "inhottavan pikkupojan vartalon.
Juuri eilen oli tästä "Miksi laihoja saa haukkua" -aiheesta hyvä keskusteluketju. Monien pulleiden/lihavien mielestä kun tosiaankin näyttää olevan ihan ok puhua rumasti hoikista/laihoista sillä tyylillä, mitä nyt voi lukea tästäkin ketjusta. Kuitenkin noista samoista pulleista/lihavista on todella ilkeämielistä/huonokäytöksistä/typerää/tms. jos/kun heidän itsensä kaltaisista puhutaan negatiiviseen sävyyn.
Eivätkö samat hyvän käytöksen säännöt siis koskekaan kaikkia? Omasta mielestäni koskevat.
no mä syön mitä haluan, mulla on hyvä aineenvaihdunta. Painan 52-54 kg ja olen 164 cm pitkä. Olen siis luonnostaan hoikka.
Olen ihan aikuinen ja 3 lapsen äiti, pituutta 155 cm.
Nainen joka ei tahdo olla läski. Mikä ihme siinä on, kun pullukat jaksaa jatkuvasti nälviä hoikkia. En minäkään hauku läskejä...
Kateellisten panettelua.
Mun kaverini on 173cm pitkä ja painaa sen 55 kiloa, upea kroppa, ei yhtään poikamainen mutta kuitenkin laiha. Kaikkien miehien päät kääntyy kun hän kävelee kaupungilla korkokengissä pitkät hiukset hulmuten. Hän on vielä äiti ja silti tuossa kunnossa. Kade oon niin.
Valitettavasti energia menee ensisijaisesti rasvaksi ja toissijaisesti lihakseksi. Vastaavasti painon vähetessä elimistö pyrkii polttamaan lihaksia ennen rasvaa. Ylimääräinen rasva pyrkii myös ensisijaisesti vyötärölle sisäelimiä suojaamaan (myös reisiin liikuntakykyä turvaamaan), erityisesti kansoissa jotka ovat eläneet vuosituhansia kylmillä alueilla.
Rintojen biologinen tarkoitus on ruokkia jälkeläiset, joten rasvan kertyminen rintoihin (kuten peppuunkin) on selviytymisen kannalta melko tarpeetonta. Rintojen koko suhteutettuna muun kehon kokoon pysyy yleensä samanlaisena niin lihoessa kuin laihtuessa, ja tämän suhdanteen määrää perimä. Suuretkaan rinnat eivät erotu, jos niiden alla muukin on yhtä isoa...
Tämän valossa suurin osa (suomalais)naisista näyttää parhaimmalta hoikkina. Parhaudella tarkoitan sopusuhtaisuutta, sitä, että kun sovitat farkkuja niin löytyy koko jossa mikään ei lökötä tai tursua ulos (sillä ihan oikeasti, ne "naisellisia muotoja korostavat" tiukat housut ei näytä kovin kauniilta, jos reisisaumat näyttää ratkeavan hetkellä minä hyvänsä ja vyötärön yläpuolelta tursuu mahaläskiä ja "naisellista lantiota" eli jenkkakahvaa...). Lantionkin koko on mitä on, ihmisellä suhteellisen kapea siksi, että kävelemme kahdella jalalla. Kunhan naisen lantio on tarpeeksi leveä synnytystä ajatellen, keho ei välitä muusta.
Tämä ei tarkoita, etteikö kiinteyttäminen, lihasten kasvattaminen tai mikään liikunta ja järkevä ruokavalio olisi suositeltavaa (päinvastoin), mutta odotusten täytyy olla realistiset. Suuret rinnat ja naiselliset kurvit yhdistettynä litteään vatsaan ja treenattuun vartaloon on reilulle enemmistölle mahdollista vain kirurgin lisäavustuksella. 165/50 tai 175/55 on normaalipaino, ja terveyttä ajatellen varsin ihanteellinen sellainen.
Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon? Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta? Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
Tarkoitatko että en ole aikuinen,kun olen 160cm pitkä?
Olen nuorena painanut tässä pituudessa 49-53 ja olin silloin hoikka,mutta en poikamainen. Nyt painan 58 ja risat,ja olen hieman ylipainoinen.Vyötäröllä on läskiä ja vatsa hieman pömpöttää.Lisäksi reisissä ja perseessä on läsää.En tykkää yhtään omasta kropastani tällaisena paksukaisena. Olisin ikionnellinen jos painaisin 5-8 kiloa vähemmän.Jos 165 pitkä aikuinen nainen painaa 55 kiloa niin todennäköisesti hän on ihan just sopiva,ei liian laiha.
Voi huokaus näitä idioottimaisia provoaloituksia taas...
Jos joku tykkää olla hoikka ja siro niin miten ihmeessä se sinun napaasi kaivelee?
-ohis