Millainen nainen haluaa painaa 50-55 kg?
Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon?
Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta?
Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
Kommentit (174)
Olen 171cm pitkä ja painan 48kg. Ei syömishäiriöitä. Että repikää siitä. Ei kaikki voi painolleen mitään, toiset eivät liho söivät mitä tahansa ja toiset eivät laihdu tekivät mitä tahansa. Turha näistä on täällä jauhaa.
+ihan naiselta minä mielestäni näytän. Rinnat ja kaikki löytyy, voitteko kuvitella!!
Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
Kyllä huomattavasti useampi kaupungilla vastaan tuleva nainen olisi hotimpi, jos painaisi sen 10-15 kg VÄHEMMÄN.
Rintoja mulla ei koskaan ole ollut, kuppikoko on B70. Lasten syntymien jälkeen paino on noussut 52 kilosta 57 kiloon ja kaikki on tullut vatsaan ja reisiin. Mieluusti siis pudottaisin tuon kolmisen kiloa, jotta paino pysyis alle 55:n. Mulla se naisellinen pyöreys ei siis tullut rintoihin ja lanteille, vaan pömpäksi vatsan seudulle. Siksi mieluummin se litteähkö maha ja poikamaisempi vartalo, kun rintoja en saa kuin kirurgin veitsellä.
Olen sopusuhtainen 164cm pitkä ja 54kg harrastan säännöllisesti liikuntaa ja minulla on ihana 3v tytär. Kaikki eivät halua ylimääräistä rasvaa kehoonsa. Mielestäni jokainen itseensä tyytyväinen ihminen on kaunis! Ikään, kokoon tai ulkonäköön katsomatta.
P.S Enkä ole muodoton ;)
Olen 155cm ja 45kg.
Olen iloinen etten ole hevosenkokoinen "aikuinen" vaan pieni ;) Syön kyllä kuin sika muttei se painoon vaikuta.
niin 55kg paino ei tee kenestäkään rumaa pojan näköistä.
Lihakset ovat mielestäni tavoiteltavia kenelle tahansa, laihuus ei ole kaunista koskaan.
on mitoiltaan 172cm/ 46 kg. On mielestään lihava ja ruma. Syö olemattomasti ja liikkuu useita tunteja/pv.
Terapia ei auta, ei minun puheeni, sillä ihminen on SAIRAS mieleltään.
Minulla on tuntu, ettei tule paranemaan.
Eli onnelliseksi ei ole siskoni tullut hoikkuuden myötä. Oli erittäin kaunis ihminen painaessaan 65kg, mutta nyt konkottaa luut ja muistuttaa todellakin jotain esiteinipoikaa.
Tekee mieli heivata jotain seinään ja lujaa. Kaikki ämmät vakuuttaa silmät kirkkaina että "muotoja löytyy" "olen siro mutta naisellinen" "minulla on kurvit ja hoikka vyötärö" sun muuta paskaa... Mikä siinä on että pitäisi olla ällö ja naisellinen? Toiset naiset haluaa ehkä olla silkkaa lihasta eikä sellaisia vauvalta löyhkääviä, NAISELLISIA selluliittinukkeja miesten iloksi... 170/50 on läski tai menestynyt atleetti (tuhti tosin), siksi laihdutan neljäänkymppiin. Ja se on oikeuteni.
Siro, normaalipainoinen, sellainen joka haluaa, että vaatteet näyttävät hyvältä. Ei läski tee kenestäkään naisellista eikä mm. allit. Hoikat jalat, kiinteät käsivarret, kapea uuma ja tiukka takamus kyllä.
Mikä sinua vaivaa? Ethän nyt kumminkaan oikeasti ole kanssasisartesi "naisellisuudesta" huolissasi.
Minä haluan painaa n.52-53kg.Olen 163 cm. Olen painanut teinistä asti samanverran ilman sen kummempia laihdutuskuureja ja ruuan tarkkailuja. Liikun suht paljon ja haluan syödä terveellisesti hyvän olon ja myös ulkonäön vuoksi mutta se ei tarkoita pelkällä salaatilla elämistä. Haluan olla siro, hoikka ja kaunis. Pari kiloa painavampana tunnen itseni turvonneeksi ja vaatteet istuvat paremmin hoikkana. Minulla on sopusuhtainen ja treenattu kroppa, rinnat c-kuppia ja kurveja löytyy oikeasta paikasta. En todellakaan näytä "riutuneelta pojalta" vaan sporttiselta ja naiselliselta naiselta. Oma mieheni juuri sanoi että "sulla on 20 vuotiaan kroppa". Olen 30v. Ihanaa kun voi pukea päälle ihan mitä haluaa ja näyttää silti hyvältä.
Minä! Millaisia ominaisuuksia haluaisit, että luettelen, jotta saat kuvan siitä, millainen olen? :)
T. 180 cm
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:08"]
Minä haluan painaa n.52-53kg.Olen 163 cm. Olen painanut teinistä asti samanverran ilman sen kummempia laihdutuskuureja ja ruuan tarkkailuja. Liikun suht paljon ja haluan syödä terveellisesti hyvän olon ja myös ulkonäön vuoksi mutta se ei tarkoita pelkällä salaatilla elämistä. Haluan olla siro, hoikka ja kaunis. Pari kiloa painavampana tunnen itseni turvonneeksi ja vaatteet istuvat paremmin hoikkana. Minulla on sopusuhtainen ja treenattu kroppa, rinnat c-kuppia ja kurveja löytyy oikeasta paikasta. En todellakaan näytä "riutuneelta pojalta" vaan sporttiselta ja naiselliselta naiselta. Oma mieheni juuri sanoi että "sulla on 20 vuotiaan kroppa". Olen 30v. Ihanaa kun voi pukea päälle ihan mitä haluaa ja näyttää silti hyvältä.
[/quote]
Mullekin sanotaan että mulla on 20-vuotiaan kroppa, vaikka olenkin 40v. ja mitat 173cm/77kg. Sporttinen olen ja suurinpiirtein kiinteä, pylly löllyy mutta ei ole selluliittia. Naiselliseksikin kehutaan. Ilmeisesti näitä kohteliaisuuksia voi saada erilaisilla ruuminrakenteilla ;-)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2012 klo 13:29"]
Millainen nainen haluaa painaa 50-55 kg?
[/quote]
Sellainen, joka on n.162cm-175cm pitkä ja haluaa olla seksikäs.
t. mies
Jos paino vain sattuu olemaan 54kg ja pituutta 172cm niin minkäs teet. Syön reippaasti ym, mutta paino on samassa. Toki lihasta vois alkaa kasvattamaan, mutta ei kiinnosta vielä niin paljoa, että jaksais panostaa asiaan.
Tavallinen itsestään huoltapitävä nainen. Olen 167cm pitkä ja painoa 52kg. Teen fyysistä työtä ja liikun vapaa-ajallakin kohtuullisesti, pari kertaa viikossa joko lenkillä tai kiipeilemässä/uimassa tms. Syön normaalisti ja herkuttelenkin helposti. Löytyy rinnat, vyörärö ja peppu.
Ei kaikki halua olla "pehmeitä". Itse pidän siitä, että olen todella hoikka ja "muotoja" on vähän. Pienet tissit on kivat. Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa, ei sillä ole mulle väliä minkä kokoinen joku muu on (toki jos läheinen laihduttaa/lihottaa itsensä vaarallisiin lukemiin niin on eri asia), kunhan on itse tyytyväinen. Enkä meinaa et kaikkien pitäis olla mun kauneusihanteen mukasia, se ois ihan kamalaa jos oltais kaikki samanlaisia.
Mun mielestä tälläset keskustelunalotukset on tosi surullisia, koska omat mitat on jotain 176cm ja 50kg, bmi jotain 16 luokkaa. Olen täysin onnellinen tämän kokoisena (olen ihan luonnostaan ja tää on mulle täysin terve ja normaali paino, en oikeesti ole edes mitenkään luiseva) ja poikaystäväkin tykkää, ollaan molemmat tosi hoikkia. Tulee vaan tämmösistä sellanen fiilis et oonko jotenki väärän kokonen.
Samalla lailla mäkin voisin ihmetellä, millainen nainen haluaa painaa vaikka 80 kiloa, mut en sitä tee koska jokaisella on erilainen näkemys asioihin ja vaikka itse en haluaisi, niin ei se tarkota ettei joku muu haluaisi.
Usein vastaavilla palstoilla haukutaan ja kauhistellaan hoikkia ihmisiä, mikä on mun mielestä väärin, koska ei mulla tulis ikinä mieleenkään kritisoida lihavien painoja. Antaa ihmisten olla sellasia kuin on :) Samalla lailla jotkut eivät ymmärrä eri tyylisuuntien edustajia, mut ylipäätänsä mä ajattelen että tärkeintä on, kun ihminen on itse onnellinen, eikä vahingoita omalla onneliisuuden tavoittelullaan muita. Jos olet mulle mukava, niin mä olen sulle. Olit sit minkä näkönen tahansa.
No ainakin minä. en mitenkään erityisesti ihaile tuota painoluokkaa, minulle olisi ihan sama vaikka painaisin 60-65 jos kuitenkin näyttäisin samalta. Koska haluan olla sporttisessa kunnossa niin minun on painettava tuon verran, että mahani on timmi ja kroppani muutenkin tyydyttävä. Laihuutta en ihaile, mutta sporttisuutta kyllä ja minulla se valitettavasti vaatii aika matalan painon koska olen kevytluinen.
Tämä ketju saa minut ajattelemaan, että ehkä voisin pudottaa sen 5 kg. Olen tosin jo yli 40-vuotias ja minua huolestuttaa hoikistumisessa se, että kasvot kuprahtavat ja näyttää tosi paljon vanhemmalta. Mutta siis pituus 170 ja painoa 70 kg...en silti ikinä tavoittelisi 55 kg.
Kukin tavallaan, minulle on ihan sama, jos joku toinen haluaa noihin mittoihin.
161 cm pituutta,ennen lapsia paino oli just 50 kg. raskausaikanakaan ei paino noussut paljoa. kiloja jäi molemmista puolet,koska en erityisemmin liikkunut. nyt alkanut paino nousta itsestään jalähenee jo 60kg. Haluaisin painaa alle 55kg ja laihduttaa tuon vyötäröläskin pois. Mulla on diabetes-geenit eli siksi pitää saada nyt itseä niskasta kiinni,jotta lykkäisin sitä tautia mahdollisimman pitkälle. Musta huomaa että olen lihonut. tissit on pienet,peppu on pieni ja vyötärö läski. eli olen tasapaksu lankku. ylipainoon mulla onvielä matkaa viitisen kiloa,mutta helpompi se on nyt päästä kiloista eroon kuin ylipainoisena.