Millainen nainen haluaa painaa 50-55 kg?
Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon?
Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta?
Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
Kommentit (174)
Minä!
Ihan siksi kun on nämä AA-kupin rinnat. Joo mieluummin ottaisin kunnon tissit ja enemmän painoa mutta kun silikoneihin ei ole varaa niin pakko pitää itsensä laihana. Pahimmillaan painoin 70 kg, tissit oli samanlaiset nysät mitä ne on ollut 13-vuotiaasta asti, joten voitte uskoa että näytin järkyttävältä. Nyt 171 cm ja 57 kg, muutaman kilon aion vielä saada pois...
Miten niin haluaa? Minä olen 168/53, paino on ihan luonnostaan näin alhainen enkä ole koskaan edes miettinyt laihduttavani. Ja muotojakin löytyy 65DD edestä. Olen täysin tyytyväinen ja sinut itseni kanssa, vaikka tietenkin ikävä kun välillä saa näitä anorektikko-kommentteja jopa päin naamaa :/
Ihan naurattaa miten aikuiset ihmiset tulleet tänne tällälailla pätemään. Tässä taas nähdään tätä peri suomalaista meininkiä kuinka ihmiset voivat vetään herneet nenään about mistä vaan :D Ja OP ei ehkä tarkota että kaikki alle 165 cm eivät ole aikuisia. Ja joo, jos meikältä kysytään niin 150-160 pituselle 50 kg on kait suht sopiva, mutta kyllä siihen voisi vähän lyödä lisää painoa päälle, 50 kg kun nyt vaan on niin naurettavan vähän, itse painoin sen verran viimeksi varmaan ala-asteella. Tosin pituutta itselläni onkin päälle 190 tällä hetkellä ja voi olla että lisää vielä tulee. Oma paino on sitten siinä vajaa 80 kg ja pidän itseäni melko kukkakeppinä vaikka pää osa onkin lihasta. Tähtäimessä saada paino sinne 100+ ehkä jopa 120+ ja maksimissa olisi siellä 150kg tienoilla. Saa nyt nähdä mitä tuo treenaminen tuo tullessaan. Ja joo kaikille ihan pieni info että se painon määrä ei ole kaikki kaikessa. 50kg lihasta on eri asia kuin 50 kg läskiä. Väittäisin että jos pistetään kaikki täällä kunnon kunto kuurille niin lyhyimmätkin painaisivat sen 60kg eikä olisi varmasti haittaa ulkonäön puolesta.
Minä olen suurimman osan aikuisikääni painanut noin 55 kg, enkä mielestäni ollut mikään kukkakeppi, jos pituutta on tuo 165 cm.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2012 klo 13:29"]
Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon?
Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta?
Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
[/quote]
Alle 165 cm pitkä ei siis voi olla aikuinen?? Seeelvä. Miten tyhjä elämä pitää olla, että kyttää ja tuomitsee toisten pituuksia ja painoja.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2012 klo 13:36"]
43 v., 165 cm ja nyt 66 kg.
[/quote]
Mulla on sama mitta ja samat kilot, nyt laskusuunnassa kun päätin pudottaa alle kuudenkympin (mikä mulla joskus oli haamurajana, että sen yli ei koskaan! paitsi raskaana).
Paras olotila oli tuossa 54 kilon kieppeillä, missä olinkin yläasteikäisestä saakka noin kolmenkympin ikään asti.
Ja kyllä, olen syömishäiriöinen.
Oon 174 ja painan mieluusti 55 tai alle. Nyt kai 54. Lihasta voisi olla monta kiloa enemmän, mutta rasvasta en tykkää koska se menee kainaloläskeiksi ja naamaan eikä mihinkään mukavaan paikkaan. Ja syömishäiriöhistoriaa on.
ja sitähän nuo syömishäiriöiset ovat.
53 kg, pituutta 165. En mitenkään erityisesti pyri painamaan tämän verran vaan painan sen ihan itsestään kun syön miten mieli tekee. En mielestäni näytä erityisen kukkakepiltä, mulla on jopa D-kupin tissit ja leveähkö lantio, ja välissä kapea vyötärö. En todellakaan näytä urheilevalta pojalta vaan pehmeän naiselliselta.
Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon? Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta? Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.
Tarkoitatko että en ole aikuinen,kun olen 160cm pitkä?
Olen nuorena painanut tässä pituudessa 49-53 ja olin silloin hoikka,mutta en poikamainen. Nyt painan 58 ja risat,ja olen hieman ylipainoinen.Vyötäröllä on läskiä ja vatsa hieman pömpöttää.Lisäksi reisissä ja perseessä on läsää.En tykkää yhtään omasta kropastani tällaisena paksukaisena. Olisin ikionnellinen jos painaisin 5-8 kiloa vähemmän.
Jos 165 pitkä aikuinen nainen painaa 55 kiloa niin todennäköisesti hän on ihan just sopiva,ei liian laiha.
vaikka en siis täytä aikuisen kriteerejä, olen 160 com ja 50 kg on ihan passeli paino. Minusta jenkkakahvat ei sovi kenellekään. Ihanaa kun on vyötärö! ja ikää reilusti yli 40v ja olen enemmänkin lihaksikas kuin laiha. Niin ja B-kupin rinnatkin löytyy.
Mulla pituutta 163, paino vaihtelee 52-54 kilossa.
Tällainen ollut ollut ns aina lukiovuosista lähtien. Nyt ikää 41.
Raskauksien aikana paino tietysti kipusi, mutta imetys veti ylimääräisen tehokkaasti pois.
En ole laihduttanut koskaan. Urheillut olen aina, joskus kovempaa, nykyään vain noin kerran per vko. Muuten tulee liikuttua paljon lasten kanssa.
Normaalipaino siis, äitini on myös alle 60-kilonen, vähän mua pidempi.
Kyse ei ole aina HALUSTA. Oon ollut aina suurinpiirtein saman painoinen (lukuun ottamatta raskausaikaa) ja syön samalla tavalla kuin muutkin. Siltikin mitat on 170cm ja 50-52kg, ikä 36v. Kiitos vain.
Nainen joka ei tahdo olla läski. Mikä ihme siinä on, kun pullukat jaksaa jatkuvasti nälviä hoikkia. En minäkään hauku läskejä...
Tyttöystäväni on 156cm ja haluaa pudottaa 45 kg painostaan "muutaman kilon".
Nainen joka ei tahdo olla läski. Mikä ihme siinä on, kun pullukat jaksaa jatkuvasti nälviä hoikkia. En minäkään hauku läskejä...
No joo, mutta 170cm/70kg on pyöremmän naisellisempi kuin 170cm/55. Fakta.
No joo, mutta 170cm/70kg on pyöremmän naisellisempi kuin 170cm/55. Fakta.
Osalla meinaan se lisäpaino ei kerry kivasti naisellisiin kohtiin vaan tulee esim. vatsa- ja selkämakkaroiksi kuten itselläni. Myös naama leviää läskipalloksi ja kaulalle tulee makkaroita. Tosi naisellista joo.
168cm paino 49kg välillä 47kg.. Urheilullinen vartalo. En laihduta varta vasten, mutta en todellakaan halua painaa yli 52kg.
Mallintöitä 13 vuotta takana ja katseita kääntävä olemus / ulkonäkö edelleenkin.
Geenini ei tosin ole eurooppalaiset, afrikkalaiset, itämaiset ....