Aion mennä kesällä Viroon tyräleikkaukseen, onko kokemuksia?
sama se vaikka heittävätkin heti leikkauksen jälkeen ulos sairaalasta, Suomessa ensi kesti 6 kk päästä tutkimukseen, sitten nulikka-lääkäri sanoo: "ei me leikata tätä napatyrää kun on tulehtumisvaara siinä", jahas. kiva, haen lähetteen yksityiseltä ja menen Viroon leikkaukseen, se maksaa 800 e ja KELA maksaa siitä 85 prosenttia. Onko kokemuksia tästä? luin lehdestä että homma toimii eikä ole jonotuksia vaan heti pääsee
Kommentit (13)
eikö ystävällisesti hän voi kukaan vastata hänelle, kysyy vain kiittäen hän
Tallinnassa suomalaispotilas voi saada hoitoa esimerkiksi tyrään, jännetuppitulehdukseen tai vaivaisenluuhun. Kela korvaa toimenpiteet, jos asiakas olisi oikeutettu hoitoon julkisessa terveydenhuollossa omalla hyvinvointialueellaan ja hoito kuuluu Suomessa julkisen terveydenhuollon palveluvalikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Kela tuota maksa.
maksaa stupido
jos tulee pahat komplikaatiot niin jää Pottukoiran luokse juomaan ja kuole samalla
No tuo tulehdusvaara ja komplikaatiot on ihan todellinen riski. Kantsii katsoa tarkasti millaiseen paikkaan menee leikattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kela tuota maksa.
maksaa stupido
Ei maksa, ilman lähetettä. Jos Suomessa on kieltäydytty leikkaamasta niin ei korvata.
Turha kutsu tyhmäksi, jos itse et osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kela tuota maksa.
maksaa stupido
Ei maksa, ilman lähetettä. Jos Suomessa on kieltäydytty leikkaamasta niin ei korvata.
Turha kutsu tyhmäksi, jos itse et osaa lukea.
Suomessa en ole käynyt yksityisellä, ja luulen, että yksityinen laittaa lähetteen kun kerron että menen Viroon. Kaikki on kiinni vain lääkäristä, tuon leikkauskielon teki joku vastavalmistunut fu cking pojan nulikka, joku toinen lääkäri olisi sanonut että leikataan vaan. Ja jos en saa lähetettä, menen sitten ilman lähetettä Viroon leikkaukseen ja maksan sen 800 e itse, looseri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kela tuota maksa.
maksaa stupido
Turha kutsu tyhmäksi, jos itse et osaa lukea.Suomessa en ole käynyt yksityisellä, ja luulen, että yksityinen laittaa lähetteen kun kerron että menen Viroon. Kaikki on kiinni vain lääkäristä, tuon leikkauskielon teki joku vastavalmistunut fu cking pojan nulikka, joku toinen lääkäri olisi sanonut että leikataan vaan. Ja jos en saa lähetettä, menen sitten ilman lähetettä Viroon leikkaukseen ja maksan sen 800 e itse, looseri
Osaatko lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kela tuota maksa.
maksaa stupido
Turha kutsu tyhmäksi, jos itse et osaa lukea.Suomessa en ole käynyt yksityisellä, ja luulen, että yksityinen laittaa lähetteen kun kerron että menen Viroon. Kaikki on kiinni vain lääkäristä, tuon leikkauskielon teki joku vastavalmistunut fu cking pojan nulikka, joku toinen lääkäri olisi sanonut että leikataan vaan. Ja jos en saa lähetettä, menen sitten ilman lähetettä Viroon leikkaukseen ja maksan sen 800 e itse, looseri
Osaatko lukea?
voisitko homo mennä v i d d u u n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kela tuota maksa.
maksaa stupido
kohta alkaa taas ulina kun modet poistaa sun viestejä.
up
kyysyy hän ystävällisesti, te vastaten ystävällisesti, neiti kiittää vaan
Herra 47