TEMPAKAN ja ALIISAN HÄÄT tänään TV 2 klo 21
Kommentit (55)
2 v aikaa ja lapsenne ei ole enää vaaveja!
Katsoin viime kesänä ja katsoin j eilen uudelleen. Vaikutatte tosi järkevältä ja tasapainoiselta nuorelta parilta. Hienoa että osallistuitte ohjelmaan, annatte monelle hyvän esimerkin siitä että homoseksuaalit ei ole sen kummempia ihmisiä vaan haluavat rakastaa ja tulla rakastetuiksi , elää normalia elämää, saada lapsia.
Hyvää jatkoa!
t: Heteromamma
Että toivottavasti T & A ymmärtävät sen ettei lastaan pysty ns. rakastamaan terveeksi - eli se isättömyyden tuska saattaa olla lapsessa läpi tämän elämän huolimatta siitä, mitä itse tekee tai kuinka paljon tätä omaa lasta rakastaa.
76
Satuhäät jakson.
Siis kerta kaikkiaan ihastuttava pariskunta! Ihania, järkeviä ihmisiä ja kauniit häät. Ihan tippa tuli linssiin, niin oli kaunista ja herkkää.
Jollain tasolla tuli mieleen, että kuinka näin järkevät ihmiset haluavat osallistua tälläiseen " pönäkkään" ohjelmaformaattiin.
Lähes kaikki pariskunnat, jotka ovat ohjelmassa olleet, ovat olleet mielestäni enemmän tai vähemmän lapsellisia ja esiintymishaluisia (Suomen kansalle, naapurelle, kavereille, ex-heiloille?). Tai jokin muu on heissä rasittanut minua.
Poikkeuksena tämän päiväisen parin lisäksi oli se nuori, uskovainen pari (morsian oli neitsyt). Heissä kahdessa oli samanlaista lämpöä ja aitoutta, kuin mitä tällä naisparilla.
Kerta kaikkiaan tulee mieleen, miten nuoret ihmiset (neljä edellä mainittua) voivat olla niin paljon kypsemmän oloisia, kun heitä yli 10 v vanhemmat pariskunnat. Joilla on enemmän elämää nähtynä (vuosissa) ja lapsia jo tehtynä.
Niin, ehkä tämän päiväinen pariskunta haluaa, ettei samaa sukupuolta olevat liitot olisi enää niin tabu asia. Mutta silti vaatii suurta rohkeutta kertoa omista valinnoistaan Ylen 2-kanavalla, jos ne poikkevat suuresti valtaväestön oletetuista arvoista.
Kaikkea hyvää Tempakalle, Aliisalle ja lapsillenne!
lukea Satuhäiden katsomisen jälkeen :)
Kaikkea hyvää teille!
katsoin ohjelmanne ja lämmin sekä välittävä tunnelma välittyi kyllä parisuhteestanne. Onnea ja kaikkea hyvää teille ja lapsille!!
Tempakka ja Alliisa olivat todella sydämellisen oloisia ihmisiä, juuri sellaisia kuin millaisen kuvan heistä on aikanaan täällä saanut. Kauniit häät ja tasapainoisen oloinen pariskunta. Itkuksi meinasi mennä täälläkin.
Kaikkea hyvää T&A:lle ja koko perheelle, jos tätä luette!! :)
Yhdessä näyttää olevan.. Eikai vain lasten vuoksi?
Hei nyt mua alkoi kiinnostaa, että mistä tiedätte että kyseinen pari on täällä palstaillut? Julkaisivatko silloin nimensä tai kuvansa tms.?
silti tuollaiset vois olla saamatta lapsia! mut eiks ne ollukin jossain tanskassa tulleet paksuksi. onneks suomessa on viisas laki. :)
Ehkäistään katsos sisäsiittoisuutta, kun käytetään ulkomaista tavaraa ;).
Lapset ovat saaneet alkunsa saman lahjoittajan spermasta, joten ovat biologisestikin siskoksia :).
Eikä Alliisa, niin kuin tuo muuan kirjautunut.......
ja olla tehtailematta lesboille lapsia.
että olen tosi pahoillani näistä monista " sairas- teksteistä täällä.
mä jotenkin olen luullut ettei noin ajattelevaa porukkaa oikeesti olis olemassa, mut ilmeisesti on.. mistä niitä tulee??
Kannattais kokeilla sitä tanskalaista sielläkin lakeuksien perukoilla.
Enkä parisuhteessa; niin yrittäisin itsekin ;-D..
t. Naimisissa (miehen kanssa) oleva hetero :-)
Pienenä sivuhuomautuksena kyllä se, että itse en ymmärrä lasten tekemistä tilanteeseen, missä molemmat biovanhemmat eivät ole lapselle saatavilla - siitä saattaa tulla ajan mittaan heille ongelmia. Toivottavasti T ja A ymmärtävät