Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TEMPAKAN ja ALIISAN HÄÄT tänään TV 2 klo 21

Vierailija
23.08.2007 |

.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kuuluu Tempakka ja Aliisa?

Vierailija
2/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensinnäkään homosuhteet eivät ole yksiavioisia, toisekseen on väärin tehdä lapsia homosuhteeseen, jossa lapset saavat vääristyneen perhemallin.

Ei tietenkään kaikki homosuhteet ole yksiavioisia, mutta eivät kyllä ole heterosuhteetkaan. Entä kuka määrittelee, mikä on oikea perhemalli? Sinä vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut ja kuinka rankkaa on olla raskaana.

Vierailija
4/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut asiaa!

Vierailija
5/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä AV:n kommentteja kun lukee niin ihan hyväkin että suomalaista sisäsiittoisuutta aletaan purkamaan! Harmi ettei vaikutukset ala vielä meidän elinaikanamme näkyä !

Onnea Parille perheineen minultakin! Ihailen rohkeuttanne!

Vierailija:

Ehkäistään katsos sisäsiittoisuutta, kun käytetään ulkomaista tavaraa ;)

Vierailija
6/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan sanomaan terkut teille kaikille vanhoille tutuille! Joskus käyn täällä katsomassa päivän puheenaiheet, mutta maku palstailuun nikillä meni tosiaan ohjelman ensimmäisen esityksen jälkeisen paskalastin myötä. Ei vaan nämä sairaus-kommentit vaan älyttömät valheet - uskomatonta:D

Yksi tuttu kysyi kerran, että miten teillä menee, kun av:llä tiesivät, että lapsi (Huom. yksi!) oli otettu huostaan. Jestas, miten kekseliästä porukkaa:-O

Meillä on ollut hulina ja vilske viimeiset pari vuotta. Lapset eivät ole enää vauvoja, univelkakin alkaa melkein jo helpottaa;) Nuo ovat kuin paita ja peppu, aivan erottamattomat, hyvin sujuu leikit yhdessä. Eikä Tempakan kanssa olla erottu, onnellisia ollaan ja hei, suurin avioeroriski jo ohitettu - yli 2 vuotta naimisissa:D Syksyllä 6 vuotta yhdessä. Eipä meille sen kummempia kuulu, tätä perhe-elämää lähinnä. Itse lähden syksyllä opiskelemaan ja Tempakka jää kotiin hoitamaan lapsia.

Heippa!

Vierailija
7/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat häät teillä, mulla jäi silloin ensimmäisellä kierroksella ohjelma katsomatta.

Vierailija
8/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. S. Huhu kertoo, että nää av:lla on kaikki ihan pöpejä.. :D

Oliko teillä muuten tyttöjä, poikia vai molempia, Aliisa? Jos sopii udella

Vierailija
9/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on ollut ja kuinka rankkaa on olla raskaana.

Terapeutti on kannustanut heitä olemaan koko ajan yhdessä.

(Kuinkahan monelle heteroparile on sanottu, että erotkaa, kun ette muuten selviä ongelmistanne. Niinpä, aika asenteellista tämä terapointi.)

Vierailija
10/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkäistään katsos sisäsiittoisuutta, kun käytetään ulkomaista tavaraa ;).

Lapset ovat saaneet alkunsa saman lahjoittajan spermasta, joten ovat biologisestikin siskoksia :).

Vierailija
11/55 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbous on sairaus ja johtuu jostakin vääristymästä, vaikee sanoa mistä. Ois ihanaa kun homot ja lesbot sais apua ja tulisivat normaaleiksi, tosin vaikeeta kun tietty pitävt itseään normaaleina niin tuskin hakeutuisivatkaan hoitoon, mene ja tiedä.

Vierailija
12/55 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Muistin hetken haparoituani käyttäjätunnukseni =D

Kun mulla on nyt vapaayö lastenhoidosta niin tänne jostain syystä erehdyin tulemaan.

Vähän mietityttää joidenkin ihmisten medialukutaito, mutta lähinnä tulee mieleen, mitä kaikkea itse käsittää väärin kuulemistaan asioista päivittäin..

Joka tapauksessa se " Tapan itseni jos en saa lasta" oli vuosia ennen kuin klinikalle mentiin. Tuon ajatukseni jälkeen käytiin vuosi pariterapiassa keskustelemassa mm. siitä, minkä takia lapsen saaminen on mulle pakkomielle. ;)

Vasta vuosien päästä kun asiaa oli käsitelty ja päästy tasapainoon menimme sinne klinikalle " hankkimaan" lapsen.

Vierailija
13/55 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsenne nyt ovat? Mitä tykkäävät puuhata mieluiten?

Vierailija
14/55 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinä Tempakka - miten pitkään aiot olla kotiäitinä?

Vierailija
15/55 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä liian henkilökohtainen ja arka kysymys, mutta olisi mielenkiintoista tietää, miten lapsiin suhtautuu, kun toisen on itse kantanut ja synnyttänyt, toista ei. Tuntuvatko molemmat lapset yhtä omilta vai onko toinen läheisempi?

Vierailija
16/55 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananda täytti juuri 2 vuotta ja Heloisa on about puolitoistavuotias =) Leikkivät ja hassuttelevat paljon yhdessä.

Heloisan mielipuuhaa tällä hetkellä on omien kenkiensä jalkaan laittaminen (juuri oppinut!) ja niillä ympäri kämppää tepasteleminen ja Ananda lajittelee mielellään kaikkea, mm. viikkaa pyykkiä. Piirtävät, lukevat kirjoja, tekevät hiekkakakkuja.. Ananda tykkää kirjoitella Wordilla =)

Alliisa jatkaa jo vuosia sitten aloittamiaan opintoja, en muista, oliko siitä alasta joskus täällä puhetta, joten hän saa itse kertoa, jos haluaa.

Mä olen anonut hoitovapaata siihen saakka, kunnes Heloisa täyttää 3. Tarkoitus on olla kotona ainakin ensi kevääseen saakka. Sivutyönä teen kyllä hommia toiminimelläni plus muita projekteja, mitä nyt milloinkin.

Vierailija
17/55 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ehkä liian henkilökohtainen ja arka kysymys, mutta olisi mielenkiintoista tietää, miten lapsiin suhtautuu, kun toisen on itse kantanut ja synnyttänyt, toista ei. Tuntuvatko molemmat lapset yhtä omilta vai onko toinen läheisempi?

Tää ei ole mulle ollenkaan arka kysymys, ihan mielelläni vastaan, kun itsekin asiaa pohdin aikanaan. Nyt on tullut omakohtaista kokemusta ja jostain syystä suhtautuminen on ihan samanlaista molempiin. Kumpikin tuntuu aivan yhtä omalta. Ehkä sen vuoksi, että on kuitenkin ollut mukana jo suunnittelemassakin Heloisaa.

Itse asiassa sellaisen olen huomannut, että kuvittelen usein tietäväni esim. onko Anandalla tarpeeksi vaatetta päällä, mutta Heloisan kohdalla en koe " tietäväni" asiaa itsestäänselvästi. Liekö kyse symbioosista vai mistä, että luulen synnyttämälläni lapsella olevan kylmä silloin kuin mulla on ja kuuma silloin kuin itselläni on.

Alkuun kun Ananda syntyi halusin nukkua perhepedissä eikä puolisoni oikein käsittänyt, miksi olisi eri asia, että lapsi nukkuisi ns. sivuvaunussa eikä samassa sängyssä. Nauratti, kun Heloisan synnyttyä Alliisa halusi Heloisan nukkuvan meidän kanssamme sängyssä, mahdollisimman lähellä =)

Vierailija
18/55 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä samat oikeudet kuin muutenkin pariskunnilla, eli sinä saat kotihoidon tukea niin kauan kunnes nuorempikin täyttää kolme?

Vierailija
19/55 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni kotihoidontukea voi saada kuka tahansa samassa asunnossa asuva henkilö. Hoitovapaalle en saanut jäädä Anandan suhteen, koska Alliisa oli äitiyslomalla. Nyt puolestaan voin jäädä ja siinä käsityksessä olen, että saan olla niin pitkään kunnes Helzukin on 3. Täytyykin muuten vielä tarkistaa Kelasta.

Mitäs mun piti kommentoida.

Meillä nukutaan vähän miten sattuu. Yleensä vuoroöin toinen nukkuu yksinään, vapaavuorolaisena ja toinen nukkuu lasten kanssa ja hoitaa heidät. Vapaavuorolainen saa nukkua aamulla mahdollisimman pitkään. Joka toinen yö on hoitovuoro.

Kuitenkin jos joku lapsi vaikka tekee hampaita tai on muuten kipeä hän saattaa nukkua toisen äidin kanssa toisessa huoneessa, jottei häiritsisi toisen lapsen unta.

Ananda on sanskriitin kieltä ja tarkoittaa kaiken onnen ja ilon lähdettä =)

Vierailija
20/55 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille kaikille ja hyvää yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä