Mikä miehesi on ammatiltaan? Ilkeätkö sanoa miehesi ammatin, sitä kysyville?
Kommentit (50)
Sanon, että on it- alalla, tai teknikko joka on koulutukseltaan.
En kyllä ymmärrä, en kyllä ymmärrä miksi jotain ammattia ei kehtaisi tunnustaa.. No jos mies ois ammatiltaan sosiaalipummi niin ehkä sitten ymmärrän. Mutta mitä häpeämistä rehellisessä työssä on? Jos ap hakee kysymyksellään, sitä että kehtaako joku tunnustaa, ettei mies oo akateemisesti koulutettu, niin voi ap parkaa.
joku overlord senior manager se on. DI koulutukseltaan.
hän tekee työtä lastenkodissa todella vaikeiden nuorten kanssa
Mies on teknikko, mutta toimitusjohtaja isossa firmassa. Kumpi lie siis ammatti?
ja mä en välillä vastaa niihin mitään, mitä se kaikille edes kuuluu?
ollaan tiukkiksia. Itse olen opettaja, en kehtaa sitäkään mainostaa muille esim. perhekerhoissa tai jumpassa.
Lapset on päiväkodissa enkä ole heille kertonut ammatistani. Äitiysneuvolassa aikoinaan kerroin ja sen jälkeen mulle ei kukaan hoitsu neuvonut mistää enkä saanut yhtäkään ohjetta esikoisvauvan hoidosta. Olettivat kai ettei kasvatustieteen ammattilaista tarte neuvoa...
että tälläistä niin....
upseeri. uskallan sanoa, mutta vieraille en viitsi sanoa heti, kuten en sitäkään, että olen opettaja. luulen ihmisten laittavan meidät karsinaan ennakkoluulojen perusteella, vaikka olemmekin aika epätyypillisiä ammattimme edustajia.
ja toimii automaatiosuunnittelijana. Ja toki kehtaan sanoa, vaikka insinööreistä montaa mieltä ollaankin=)
Kehtaan sanoa. Tosi neutraali ammattihan tuo onkin.